Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@03:33:35 GMT

تاریخ دیدار جدید ترامپ و کیم جونگ اون

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۴۷۹۱

تاریخ دیدار جدید ترامپ و کیم جونگ اون

کاخ سفید اعلام کرد که در دیدار رئیس جمهو ر آمریکا با هیئتی از کره‌شمالی توافق شد که دیدار وی با رهبر کره‌شمالی اواخر ماه فوریه برگزار شود.

به گزارش مشرق، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره‌شمالی اواخر ماه فوریه در مکانی که متعاقباً اعلام خواهد شد دیدار خواهند کرد.

کاخ سفید در بیانیه خود اعلام کرد: «دونالد ترامپ با هیئتی از کره‌شمالی در دفتر خود به مدت یک ساعت و نیم دیدار کرد و در این دیدار درباره خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره و همچنین توافق برای برگزاری دیدار با رهبر کره‌شمالی در اواخر ماه آینده میلادی گفت‌وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ریاست این هیئت از کره شمالی را کیم یونگ چول، فرستاده ویژه رهبر کره شمالی بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

درخواست غیرمعمول آمریکا از کره شمالی: مذاکره‌کننده خود را تغییر دهید

پیش از دیدار با ترامپ، چول با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا نیز دیدار داشته است.

در ماه‌های اخیر فعالیت‌های دیپلماتیک کره‌شمالی و آمریکا افزایش یافته است. در اوایل همین ماه کیم جونگ اون برای دیدار با «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین وارد این کشور شد. رهبر کره شمالی همچنین طی نامه‌ای به واشنگتن، به ابراز تمایل برای دیدار دوم با ترامپ پرداخت.

طی ملاقات اول ترامپ و رهبر کره‌شمالی، هر دو بر سر لزوم غیرهسته‌ای شدن شبه‌جزیره کره به تفاهم رسیدند. با این حال همچنان تحریم‌های آمریکا بر روی این کشور باقی مانده و کیم جونگ اون را بر آن داشته اعلام کند اگر این اقدامات آمریکا ادامه پیدا کند کشور وی نیز رفتارش را تغییر خواهد داد.

پیش از این مقامات ارشد آمریکایی و کره شمالی در چندین نوبت در ویتنام به صورت محرمانه دیدار و رایزنی کرده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی ترامپ کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند