Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی این دانشگاه در روز شنبه، دکتر تقی دولت آبادی گفت: این مادر که به اتفاق خانواده با وسیله نقلیه شخصی در سفر بود، نیمه شب گذشته در مسیر گردنه امین الله، هنگام انتقال به بیمارستان گرفتار برف و کولاک شده بود.
وی افزود: باتوجه به مسدود شدن این گردنه قبل از رسیدن خودرو امدادی، خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی که به موقعیت نزدیک تر بود، نسبت به اعزام مادر اقدام کرده و وی را به موقع به بیمارستان بنت الهدای بجنورد منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر دولت آبادی گفت: این مادر در بارداری چهارم بعد از اعزام به بیمارستان فرایند زایمان طبیعی را طی کرد و هم اکنون مادر و نوزاد هر 2 در صحت و سلامت کامل به سر می برند.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، دیشب امدادگران این جمعیت به بیش از 150 نفر مسافر و سرنشین 50 دستگاه خودرو که در برف مسیرهای عبوری این استان گرفتار شدده بودند، امدادرسانی کردند.
با ورود سامانه ای بارشی به استان خراسان شمالی از روز پنجشنبه، وزش باد شدید و بارش باران این استان را فراگرفت که به تدریج روز جمعه تا شنبه شب این بارش ها به صورت برف در ارتفاعات و نقاط کوهستانی و کولاک برف و مه ادامه می یابد.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی کاهش تا 14 درجه ای دمای هوای استان از روز جمعه تا یکشنبه مورد انتظار است.
ط/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خودرو نوزاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»