Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@04:28:15 GMT

عطرافشانی وغباروبی مزارشهدای گمنام درشوشتر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۵۱۰

برادر بسیجی عبدالله حموله جانشین گردان امام حسین(ع):ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی نسل جوان با رشادتهای دلیرمردان عرصه جهاد وشهادت دانسته اند وخاطرنشان کردند که دشمنان انقلاب اسلامی امروزه با تمام وجود خود سعی در خدشه دار نمودن باورها واعتقادات جوانان ونوجوانان این کشور باهمه امکانات وتوان خود سعی دارد که جوان ایرانی را از مجاهدات ورشادتهای رزمندگان هشت سال حماسه ایثار واز خودگذشتگی دور نگه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان در ادامه فرمایشات خود خاطرنشان کردند که این گردان وبسیجیان تحت امر برخود وظیفه میداند که با تمام وجود وعشق وعلاقه بتواند راه وسیره آن بزرگواران را به تمام سطوح جامعه گسترش داده ونگذارند که دشمنان قسم خورده این نظام راه ومنش شهیدان عزیزمان را از فکر وذهن نسلهای این کشور پاک نمایند.
برادر بسیجی حموله درادامه افزودند که این گردان از زمان حضور در شهرستان شوشتر با همه ظرفیت در تمام برنامه های مختلف فرهنگی ومذهبی حضور فعال داشته وتوانسته دین خودرا به شهدا وانقلاب وبا برگزاری چنین برنامه های فرهنگی یادوخاطره شهدای گرامی این مرز وبوم را زنده بدارد .جانشین گردان امام حسین (ع)شوشتر در پایان از حضور تمامی بسیجیان زحمتکش وخدوم این گردان در برنامه های مختلف این گردان تقدیر وتشکر نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان