Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:17:51 GMT

6 وقف جدید در نهبندان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۶۸۷

6 وقف جدید در نهبندان به ثبت رسید

حمید بهادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیت این وقفیات در زمینه قرآن آموزی، درمان افراد نیازمند، کمک به ایتام و نیازمندان، خرید جهیزیه و عزاداری امام حسین (ع) بوده است.
وی گفت: تاکنون 774 موقوفه در شهرستان نهبندان ثبت شده است و هر سال درآمد این موقوفات براساس نیت واقفان هزینه می شود.
مدیر اوقاف و امور خیریه نهبندان از واقفان خواست اموال و درآمد خود را به گونه ای وقف کنند که بتوان از آن در نیت دیگری نیز هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اداره اوقاف برای خروج از حالت تک بعدی نیت واقف با انجام امور مشاوره و برشمردن نیازهای جامعه نیات را به سمت این نیازها سوق داده است.
نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام حسین اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی درآمد عزاداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ دلیل جریان سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به دلیل  طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تااطلاع بعدی مسدود  است. 

سرهنگ علیرضا رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات