Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:17:24 GMT

هاشمی برای طرفداران ناطق خطبه خواند یا خاتمی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۹۳۵

هاشمی برای طرفداران ناطق خطبه خواند یا خاتمی؟

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: سال ۷۶ در زبان مردم این طور رایج شده بود که «می‌نویسیم خاتمی، می‌خوانند ناطق» عکس این موضوع که شایعه نشده بود که بگوییم خطبه‌های آقای هاشمی در حمایت از آرای آقای ناطق بود.

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: ۲۱ سال از انتخابات ریاست‌جمهوری دوم خرداد ۷۶ می‌گذرد؛ انتخاباتی که پیش‌بینی‌های قبل از آن با نتیجه‌ای که حاصل شد ۱۸۰ درجه متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دوره گر چه ۴ نامزد در صحنه رقابت حضور داشتند اما عملا فضا بین ناطق نوری و خاتمی دوقطبی بود. به تعبیر سعید حجاریان در افکار عمومی جاافتاده بود که «قرار است، مردم روی برگه بنویسند خاتمی اما خوانده شود ناطق».

هاشمی رفسنجانی در واکنش به این نوع صحبت‌ها هفته قبل از انتخابات در تریبون نماز جمعه نسبت به بروز تقلب هشدار داد اما اخیرا موسوی خوئینی‌ها در گفت‌وگویی تحلیلی متفاوت ارائه کرد که واکنش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز را در پی داشت.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در واکنش به این اظهار نظر موسوی خوئینی‌ها که گفته «صحبت‌های مرحوم هاشمی در آن نماز جمعه به دنبال ابراز نگرانی طرفداران آقای ناطق بود؛ هر چند عملا به نفع آقای خاتمی تمام شد» به خبرآنلاین گفت: این برداشت را تأیید نمی‌کنم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای هاشمی وقتی خطبه‌های نمازجمعه را خواند و گفت: «مبادا در انتخابات تقلب و دستکاری شود»، دقیقا نظرش پاسخ به شایعات آن روزها بود. شاهد ماجرا هم این است که در زبان مردم این طور رایج شده بود که «می‌نویسیم خاتمی، می‌خوانند ناطق». عکس این موضوع که شایعه نشده بود و تصور و برداشت نمی‌شد که بگوییم خطبه‌های آقای هاشمی در حمایت از آرای آقای ناطق بود. بعد آن خطبه نیز از آقای هاشمی بسیار گلایه شد و گفتند: «خطبه‌های شما کاری کرد که آقای خاتمی رأی بیاورد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی سيدمحمد خاتمي علي اكبر ناطق نوري غلامرضا مصباحي مقدم محمد موسوی خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین طرفداران افراطی فوتبال در کشور بوسنی و هرزگوین با اتفاقات عجیبی دنبال می‌شود. در شهر موستار رقابت بین آن‌ها در حال تبدیل شدن به یک جنگ بزرگ است.

چند روز قبل، هواداران تیم ولژ، بنرهای هواداران تیم زرینسکی موستار، تیمی که در آن عارف غلامی بازی می‌کند، را به سرقت بردند و چنین اقدامی در واکنش به اتفاقات گذشته بین دو باشگاه رقم خورده بود.

اولتراهای زرینسکی از ارتش سرخ انتقام گرفتند و در ویدئویی که در اینترنت پخش شده مشخص است که آن‌ها هم وسایل متعددی از هواداران ولژ را به سرقت برده‌اند.

به نظر می‌رسد که طرفداران زرینسکی به اندازه کافی عصبانیت‌شان فروکش نکرده و اکنون وضعیت در پایتخت هرزگوین بیشتر از حد از کنترل خارج شده است.

به گزارش رسانه‌های محلی هرزگوین، افراد ناشناس با یک پهپاد زمین چمن ورزشگاه روجنی که میزبان بازی‌های تیم ولژ است را تخریب کرده‌اند. یک پهباد روی بخشی از چمن ورزشگاه اسید پاشیده و موجب خسارت بزرگی به باشگاه ولژ شده است.

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی