Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز ، فیلمبرداری «سمفونی نهم»، آخرین ساخته محمدرضا هنرمند اواخر سال ٩٦ و در سکوت کامل خبری آغاز شد. این کارگردان که پیش از این، فیلم‌های موفق و پرفروشی همچون «مومیایی ۳» و «مرد عوضی» و سریال پربیننده «زیر تیغ» را در کارنامه دارد، بعد از ۱۶سال دوری از سینما با «سمفونی نهم» امسال در بخش سودای سیمرغ جشنواره حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید فرخ ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی ،مهرداد صدیقیان ،علیرضا کمالی ، هدی زین‌العابدین بازیگران «سمفونی نهم» هستند.

نکات حاشیه‌ای

در میانه‌های فیلمبرداری «سمفونی نهم» این شایعه مطرح شد که ساخت فیلم متوقف شده است، اما کمی بعدتر مشخص شد این توقف مقطعی به دلیل تاکید کارگردان روی آب و هوای فصول مختلف سال بوده که بارش برف و سنگینی برودت هوا و نیاز یکی از سکانس ها به فضای کوهستانی ، فیلمبرداری را به اردیبهشت سال بعد اش موکول کرده است. لوکیشن‌های مختلف در چند شهر و همچنین ساخت دکورهای عظیم از نکات قابل توجه این فیلم است.

نکات جذاب

ویدیو‌یی که از پشت صحنه فیلم منتشر شد گوشه‌ای از گریم متفاوت بازیگران را نشان می‌داد. به ویژه گفته می‌شود پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان و علیرضا کمالی بازی‌ها و گریم‌های خاصی در «سمفونی نهم» دارند. حمید فرخ نژاد و ساره بیات نیز در این فیلم نقش های متفاوتی را تجربه کرده اند. همچنین برای اولین بار در سینما تماشاگران نقش «کوروش هخامنشی» و «هیتلر» را خواهند دید که می‌تواند دیگر نکته جذاب فیلم باشد. همین‌طور در این فیلم با تعدد نقش‌ها لوکیشن ها و جهش های تاریخی جذابی روبه‌رو خواهیم بود.

شانس جایزه

مجید اسکندری که گریم‌های تاریخی سنگینی برای بازیگران این فیلم طراحی کرده، می‌تواند از شانس‌های دریافت سیمرغ باشد. همچنین مشکین مهرگان که دکورهای عظیمی را مختص به فیلم و لباس های دوران مختلف را بازسازی و یا از نو ساخته اند. بازی پژمان بازغی و مهرداد صدیقیان و علیرضا کمالی در نقش‌های مکمل،جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری و موسیقی فیلم که توسط امین هنرمند ساخته شده از دیگر شانس های کسب سیمرغ هستند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش ، تدوین: محمدرضا مویینی ، مدیر تولید: مهدی بدرلو ، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده ، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق ، طراح صحنه: مشکین مهرگان ، عکاس: احمدرضا شجاعی ، مدیریت رسانه و تبلیغات: امیرحسین بزرگزادگان ، روابط عمومی و فضای مجازی: امیر کرابی.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ساخت فیلم بارش برف پشت صحنه بازی موسیقی رسانه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر محمدرضا فروتن حمید فرخ نژاد ساره بیات سمفونی نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند