Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاری میزان- مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: زمان پیشنهادی ما برای پرداخت ۲ بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد این بوده که بسته دوم حمایتی در ۲۲ بهمن به حساب مددجویان واریز شود و بسته سوم در نیمه اسفند به حساب یارانه افراد واریز شود.

مجتبی احمد لو درباره زمان پرداخت دو بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد گفت: زمان پیشنهادی ما برای پرداخت ۲ بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد این بوده که بسته دوم حمایتی در ۲۲ بهمن به حساب مددجویان واریز شود و بسته سوم در نیمه اسفند به حساب یارانه افراد واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: این دو تاریخ صرفا پیشنهاد ما بوده و هنوز اخباری از موافقت یا عدم موافقت با این تاریخ اعلام نشده است.

احمد لو بیان کرد: بر اساس ابلاغیه یای که به کمیته امداد رسیده است دو بسته دیگر تا پایان سال یعنی ۳ ماه دیگر واریز خواهد شد. مسئولین قول قطعی پرداخت دو بسته حمایتی غذایی تا پایان سال را داده اند.

در اولین بسته حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی سرانه تعلق گرفته به افراد با توجه به تعداد افراد خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغییر بود. این مبلغ برای خانواده‌های یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و خانواده‌های ۵ نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

وی ادامه داد: جمعیت هدفی که از سوی کمیته امداد به وزارت رفاه معرفی شد ۱ میلیون ۷۵۰ هزار خانوار جهت شارژ کارت از سوی کمیته امداد معرفی شدند، ولی برخی که به علت جا به جا شدن کارت‌های یارانه نتوانستند از سبد غذایی برخوردار شوند که این مشکلات هم برطرف شد و این افراد نیز از بسته حمایت غذایی برخوردار شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد بسته حمایتی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شد.

به گزارش تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

tags # بهزیستی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد