Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مقصودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تکرار تصادف برای پاکبان در کلانشهر رشت طی ماه های اخیر و تقصیر رانندگان در این حوادث ضروریست تا آنها هنگام رانندگی با رعایت موارد ایمنی به ویژه در صبح زود هنگام و فعالیت پاکبانان برای رفت و روب مواظب آنها باشند.
وی با بیان این که غروب پنجشنبه گذشته یکی دیگر از پاکبانان کلانشهر رشت حین انجام وظیفه در محدوده منطقه یک شهرداری به دلیل برخورد خودرو به او مصدوم شد، اظهار داشت: در زمان حاضر این پاکبان در بیمارستان پورسینا رشت بستری است، وضعیت عمومی وی خوب بوده و تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات شهر شهرداری کلانشهر رشت از پاکبانان نیز خواست تا هنگام انجام وظیفه برای پاکیزه سازی شهر ، موارد ایمنی از جمله استفاده از لباس شبرنگ را مورد توجه قرار دهند.
پاکبانی جوان در کلانشهر رشت آبان ماه امسال حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد که از نیروهای شرکتی یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود.
یک پاکبان دیگر نیز آبان ماه امسال حین انجام وظیفه در تقاطع احمدزاده به سمت امین الضرب به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پراید مصدوم شد، پاکبان دیگری نیز ماه گذشته به دلیل برخورد خودرو با او مصدوم شد.
شش شرکت رفت و روب با بیش از یک هزار نیرو با شهرداری رشت قرارداد دارند.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان تصادف خودرو درمان شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری