Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:43:01 GMT

3800 تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۶۶۵۷

3800 تخلف صنفی در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

گچساران - ایرنا- معاون بازرسی و نظارت بر بازار صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 71 هزار و 84 بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام و سه هزار و 800 مورد تخلف کشف شده است.

روح الله باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت از مجموع تعداد تخلف های کشف شده 2 هزار و 892 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بازرسی و نظارت بر بازار صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ارزش پرونده های تشکیل شده در سال جاری را حدود 76 میلیارد و 496 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد:گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت کالا و صادر نکردن فاکتور فروش از عمده تخلف های این واحدهای صنفی بوده است.
باقری از برنامه ریزی برای طرح تشدید نظارت بر قیمت ها در نوروز 98 خبر داد و گفت: این طرح از پانزدهم بهمن ماه آغاز می شود.
معاون بازرسی و نظارت بر بازار صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تامین میوه شب عید، برپایی نمایشگاه و نظارت ویژه بر کالاهایی مانند پوشاک، شیرینی، آجیل، گوشت و میوه از جمله برنامه های این طرح است.
وی یادآور شد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی موارد را به شماره تلفن گویای 124 اطلاع دهند.
استان کهگیلویه و بویراحمد 26 هزار واحد صنفی دارد.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شناسايي تخلفات صنفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟