Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:36:53 GMT

برگزاری همایش ملی سامیکس در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۶۷۴۵

برگزاری همایش ملی سامیکس در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این رویداد با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارت آپ‌ها و شناسایی استارت آپ‌های پیشرو و حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، توسط شتاب دهنده کوانتوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استارتاپ‌های شیرازی در این رویداد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، افزود: سوم بهمن ماه از میان تمامی استارتاپ‌هایی که در رویداد سامیکس تهران ثبت نام کرده‌اند، ۸ استارت آپ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان (جمعا ۱۰ استارت آپ) در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر و در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی ادامه داد: از بین استارت آپ‌های ثبت نام کننده ۱۰ تیم برای ارایه در مقابل مربیان و داوران انتخاب می‌شوند و از هر تیم ارایه دهنده نیز ۳ نفر می‌توانند در رویداد شرکت کنند.

مدیرکل ICT استان فارس گفت: شرکت کنندگان رویداد فرصتی فوق العاده برای شبکه سازی با دیگر استارت آپ ها، داوران، مربیان و سرمایه گذاران خواهند داشت و می‌توانند با برترین‌های اکوسیستم استارت آپی ایران آشنا شوند.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان همایش ملی سامیکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور