Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی آمره» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 30 میلیارد ریال نیز در سال جاری از محل منابع ملی برای تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی استان مرکزی جذب و هزینه شده است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های درون سازمانی تا پایان امسال جذب 400 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: گازرسانی به شهرک های صنعتی خمین، دلیجان، مامونیه، کاوه ساوه، ایبک آباد و ناحیه صنعتی نخجیروان و تکمیل انشعابات پراکنده در سایر شهرک های صنعتی استان از مهمترین اقدامات زیرساختی این شرکت در سال جاری است.
آمره بیان کرد: عملیات آبرسانی و تکمیل طرح های تصفیه خانه های شهرک های صنعتی خمین، دلیجان، مامونیه، محلات، ایبک آباد، خیرآباد، کمیجان، کاوه ساوه، آشتیان و ناحیه صنعتی راونج از دیگر اقدامات زیرساختی امسال در شهرک های صنعتی در استان مرکزی است.
وی افزود: عملیات برق رسانی و طرح های روشنایی و زیرسازی و آسفالت معابر و محوطه سازی نیز از دیگر اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: اگر چه شهرک های صنعتی خیرآباد، ساوه و زرندیه بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران است اما، تامین زیرساخت های لازم از قبیل تامین برق، گاز، آب و راه های دسترسی، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان و ارایه مشوق های مختلف می تواند انگیزه لازم را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.
یکهزار و 744 واحد صنعتی با سرمایه ای بالغ بر 49 هزار و 851 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی فعالیت می کنند که 31 هزار و 37 نفر نیز در این واحدهای تولیدی اشتغال دارند.
استان مرکزی با حدود سه هزار واحد صنعتی رتبه نخست تنوع محصولات تولیدی، رتبه چهارم صنعت کشور و جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی را دارد.
3017/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی اشتغال روشنایی سرمایه گذاران صنعت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته