Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا – مدیر خانه مطبوعات استان قزوین گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره ورزشی اصحاب رسانه استان در بخش زنان و مردان با هشت رشته ورزشی برگزار می شود.

هادی درزی رامندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد ورزشی به اهتمام خانه مطبوعات استان قزوین،اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری قزوین در رشته های ورزشی تنیس روی میز، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، طناب کشی، والیبال و شطرنج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اضافه کرد: ایجاد فضایی مفرح و پرنشاط و افزایش پویایی و هم افزایی میان اصحاب رسانه از اهداف برگزاری این جشنواره است که امیدواریم با مشارکت پرشور فعالان رسانه ای استان شاهد تحقق آنها باشیم.
درزی رامندی اضافه کرد: بسیاری از دشمنان ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در اقشار مختلف جامعه به ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی هستند و با برگزاری چنین جشنواره هایی می توان میزان پویایی و نشاط جامعه را افزایش داده و خط بطلانی بر اندیشه های شوم دشمنان کشید.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش چهل سالگي انقلاب جشنواره ورزشي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی