Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:44:40 GMT

ادامه افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۰۶۵

ادامه افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی

رکنا: قیمت نفت در بازارهای جهانی روز جمعه در ادامه تلاش کشورهای صادرکننده نفت برای کاهش صادرات، به بالاتر از 62 دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش رکنا، قیمت نفت برنت دریای شمالی با افزایش 1.64 دلار به 62.82 دلار برای هر بشکه رسید.

براساس این گزارش، قیمت نفت در بازارهای جهانی سه درصد افزایش یافت.

این گزارش می افزاید: افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی در پی انتشار جرئیات برنامه اوپک برای کاهش صادرات نفت اعضای این سازمان و همچنین وجود شواهدی دال بر فروکش کردن جنگ تجاری میان آمریکا و چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی اعلام کرد که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 1.70 دلار به 53.77 دلار برای هر بشکه رسید که افزایش 3.3 درصدی را تجربه کرد.

قیمت نفت در بازارهای جهانی برای سومین هفته متوالی شاهد افزایش است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه ترین چشم انداز کوتاه مدت انرژی خود نوشت: پیش بینی می شود تولید نفت خام کشورهای عضو اوپک تا پایان امسال به زیر 30 میلیون و 73هزار بشکه در روز کاهش یابد که پایین ترین میزان تولید ماهانه این گروه از فوریه 2015 (بهمن – اسفند93) خواهد بود.

طبق آمار هفته گذشته پایگاه تحقیقاتی اس اند پی گلوبال پلاتس، کشورهای عضو اوپک در ماه دسامبر (آذر- دی) 32 میلیون و 43 هزار بشکه در روز نفت تولید کرده اند که 630 هزار بشکه در روز از تولیدات ماه نوامبر (آبان-آذر) کمتر است.

این آمار از آن حکایت دارد که این کشورها در راستای توافق با روسیه و دیگر کشورهای تولیدکننده، فرآیند کاهش تولیدات خود را کلید زده اند. براساس این توافق، کشورهای مذکور تولیدات خود را نسبت به اکتبر 2018 (مهر-آبان97)، 1.2 میلیون بشکه در روز کاهش خواهند داد؛ کاهشی که از ماه جاری آغاز شد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرده است که میزان تولیدات نفتی ونزوئلا در نیمه دوم سال 2019 به زیر 1 میلیون بشکه در روز و در سال 2020 به 700 هزار بشکه در روز کاهش یابد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس الماس شدن جوانان 25 ساله پس از مرگ !

منبع: رکنا

کلیدواژه: دلار قیمت نفت کاهش صادرات نفت افزایش عکس فیلم زن در خیابان زندگی مادر تخریب ساعت پلیس صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟