Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان قبل از دیدار حساس برابر ایران تمرین پنالتی کرد که این نشان می‌دهد که آنها به دنبال کسب تساوی و بازی دفاعی هستند.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و ‌به نقل از الاخبار، عمان یکی از تیم‌هایی است که توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد. عمان با هدایت فربیک هلندی از سه بازی خود دو شکست و یک پیروزی به دست آورد و به عنوان تیم سوم حریف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیم فربیک، سرمربی هلندی عمان بدون استراحت به بازیکنان آنها را آماده دیدار برابر ایران می‌کند. روزنامه الاخبار نوشت که سرمربی عمان در تمرین اخیر با همه بازیکنان تمرین پنالتی زدن انجام داد، چرا که احتمال دارد این بازی به ضربات پنالتی هم کشیده شود.

به نوشته این روزنامه سرمربی عمان در تمرین اخیر تیمش به بازیکنان توصیه کرد که برای پیروز شدن برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیاز به سرعت دادن به بازی و پاسکاری ها بادقت و سریع دارند. او همچنین روی ضربات شروع مجدد و ارسال کرنرها و ضربات آزاد حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عمان ایران جام ملتها پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس