Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در برخی از مساجد شرق تهران خبر داد.

حجت الاسلام«محسن کرمانی» در گفت وگو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برپایی مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مساجد شرق تهران خبر داد و گفت: این مراسم عزاداری در مسجد بقیه الله واقع درخیابان شهید ثانی، بعد از چهار راه آیت با سخنرانی حجت الاسلام جواد اسدی از۲۵ تا ۳۰ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد ولی عصر(عج) واقع در نارمک،خیابان مدائن شمالی با سخنرانی حجت الاسلام میر طالبی و با مرثیه خوانی حجت الاسلام اهری از ۲۸ دی ماه تا دوم بهمن ماه برپا می شود. این مراسم عزاداری در مسجد اراکی ها واقع در خیابان دماوند، خیابان نامجو،۲۹ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام جواد اسدی برگزار می شود.

 

وی گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در خیابان دماوند،بالاتر از پل خاقانی با سخنرانی حجج اسلام شریفی و شهاب مرادی از ۲۷ دی ماه به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود. همچنین این مراسم در مسجد جامع شهرک امید واقع در اتوبان شهید باقری، شهرک امید با سخنرانی حجت الاسلام مهدی اصلانی از ۲۹ دی ماه به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: چنین مراسمی در مسجد جامع محمدیه واقع در بزرگراه رسالت، خیابان سید خندان، خیابان شهید کابلی با سخنرانی حجت الاسلام کدخدا رستم و با مرثیه خوانی حمید آزاد از ۲۸ دی ماه به مدت سه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء انجام می شود. همچنین در مسجد اعظم واقع در خیابان اجاره دار، تقاطع خیابان شیخ صفی و صیاد شیرازی این مراسم با مرثیه خوانی محمد ایرانی از ۲۷ دی ماه به مدت ۵ شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

 

کرمانی خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری فاطمیه در مسجد فاطمه الزهرا(ص) واقع در محله نارمک، خیابان آیت هم از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی و با مرثیه خوانی مصطفی تقی زاده برپا می شود، این مراسم عزاداری در مسجد جامع آل یاسین هم واقع در خیابان شریعنی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری با سخنرانی حجج اسلام راشد یزدی و رفیعی از۲۶ تا ۳۰ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: در مسجد جامع امام سجاد(ع) واقع در میدان سبلان، خیابان گلبرگ هم مراسم عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام حامد رضایی و با مرثیه خوانی محسن عباسپور ۲۹ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود و چنین مراسم در مسجد امام رضا(ع) در میدان امام حسین(ع)، خیابان نامجو با سخنرانی حجت الاسلام مهدی جمشیدی و با مرثیه خوانی علی منظمی در همین روز انجام می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارتش فاطمیه مراسم عزاداری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه راهیان نور در ارتفاعات بازی دراز با سخنرانی سردار غلامحسین سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۶ صبح از دامنه ارتفاعات بازی دراز آغاز می‌شود و تا ارتفاعات و یادمان شهدا در قله این ارتفاعات ادامه دارد حاج صادق آهنگران به مداحی خواهد پرداخت.

مراسم دیگری نیز با سخنرانی محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه در حرم احمد ابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6099035

دیگر خبرها

  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله