Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: شب گذشته ۱۹۲۱ نفر در گرمخانه های تحت پوشش شهرداری تهران پذیرش شدند.

محمدی، رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش ۲۴ ساعته کارتن خواب‌ها در گرمخانه‌ها خبر داد و گفت:  برای افرادی که مایل به حضور در گرمخانه‌ها نیستند اتوبوس‌هایی در میادین نزدیک به پاتوق ها در نظر گرفته شده است تا این کارتن خوابها شب را در اتوبوس‌ها بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه آمادگی این را داریم با کف خوابی ظرفیت گرمخانه ها را تا دو برابر و بیش از ۴۰۰۰ نفر برسانیم گفت: متأسفانه در گذشته در شهرداری تهران سازه های استاندارد با ظرفیتهای نرمال پیش بینی نشده است اما حالا درصدد آن هستیم که حداقل نسبت به استاندارد سازی شرایط موجود اقدام کنیم.

محمدی افزود: طی بخش نامه ای تمامی گرمخانه ها در روزهای سرد سال به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و پذیرش کارتن خوابها را انجام می‌دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد