Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ صبح روز دوشنبه هفته گذشته (۲۴ دی) یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش که از بیشکک قزقیزستان و با بار «اقدام گوشتی» به همراه ۱۶ خدمه وارد خاک کشورمان شده بود، به هنگام فرود در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و دچار سانحه و آتش‌سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه با جان‌باختن ۱۵ نفر همراه بود که از این تعداد ۱۳ نفر متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.

طی روز‌های گذشته سوالات و ابهامات فراوانی در خصوص چرایی وارد کردن گوشت به کشور توسط ارتش در محافل رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شد.  امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در همین زمینه اظهار داشت: وقتی دشمن در حوزه اقتصادی کشور ما را مورد هجوم قرار می‌دهد ما نیز در این رابطه باید به کمک سازمان‌های دولتی آمده و درخواست‌های آن‌ها را اجرا کنیم.

وی افزود: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم ما نیز قبول کرده و چند سورتی پرواز را برای کمک به اقتصاد کشور انجام دادیم.

دریادار سیاری افزود:، چون این کالا با زندگی روزمره مردم رابطه‌ای مستقیم دارد می‌توان از آن به عنوان مردمیاری هم یاد کرد و اگر ارتش و نیرو‌های مسلح در این‌گونه موارد کمک نکنند، مسلما شاهد بوجود آمدن مشکلات دیگری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح همواره در حوادث و بلایای طبیعی کمک و امدادرسانی می‌کنند؛ در صورتی‌که ماموریت ذاتی‌شان چیزی دیگر است؛ امروز نیز هنگامی که برخی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی از ما کمک می‌خواهند تا مشکلات مردم و جامعه مرتفع شود ما قطعا کمک خواهیم کرد.

آنطور که دفاع‌پرس نقل کرده، معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: این عزیزانی که در سانحه بوئینگ ۷۰۷ به شهادت رسیدند از بهترین فرزندان و نیرو‌های ما بودند که عاشقانه در خدمت مردم و میهن حاضر شده و به شهادت رسیدند از خداوند برایشان علو درجات را خواستارم و همچنین توفیق ادامه راهشان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنظیم بازار درخواست دولت از ارتش بوئینگ 707 امیر حبیب الله سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی