Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@23:12:16 GMT

ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری ها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۷۱۰

ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری ها

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری، صبح شنبه در حاشیه بیست‌ویکمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح مراکز مشاوره حاضر در کلانتری‌ها گفت: در حدود ۷۰۰ کلانتری مرکز مشاوره دارد و از ۴۰۰ هزار پرونده‌ای که در سال به ما ارجاع داده می‌شود با مراجعه به این مراکز بیش از ۷۰ درصد آنها به صلح ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراکز از همیاران پلیس و یا پلیس افتخاری استفاده می‌کنیم و در سال ۹۸ می خواهیم اکثر کلانتری ها را تجهیز کرده و از همکاران متخصص استفاده می‌کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بودجه ما در رابطه با ساخت فیلم یک بودجه محدود است و صداوسیما باید به ما کمک کند تا بتوانیم آسیب‌شناسی‌هایی که داریم را تبدیل به فیلم کنیم تا در این زمینه آسیب‌شناسی شود.

وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که امسال باشکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته جشن انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس کشور سردار حسین اشتری ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری ها بیست‌ویکمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی استان‌ها پلیس‌های تخصصی آسیب‌شناسی‌ ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس کشور سردار حسین اشتری پلیس های تخصصی آسیب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید