Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@19:31:08 GMT

عیادت استاندار ایلام از جانباز قطع نخاعی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۷۹۴

عیادت استاندار ایلام از جانباز قطع نخاعی

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام روز گذشته در دیدار با جانباز قطع نخاعی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را یک سعادت بزرگ خواند و اظهار کرد: حقیقتاً دیدار با چنین خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذاشته‌اند را هم وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانم و هم اینکه یک عهد و پیمان دیگر برای ادامه راه این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام در این دیدار جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس خطاب کرد و گفت: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف مخصوصاً جنگ 8 ساله تحمیلی است.
وی در پایان همه مسئولان را ملزم به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: مسئولان باید از هر فرصتی برای تکریم این عزیزان استفاده کنند‌.
در این دیدار ضمن تکریم خانواده شهید خیرالهی گفت: ایلامی‌ها به معنای واقعی نماد ایثار و شهادت در ایران هستند و از این بابت همه مدیون این مردمان بزرگ هستیم‌.
استاندار ایلام در ادامه با عنوان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه مسئولان می شود، گفت: برای تدام راه شهدا بایست در مسیری که آن‌ها برای تداوم آن فداکاری کرده‌اند، گام برداشت‌.
وی گفت: تکریم خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در مقابل جانفشانی آنان انجام دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی جانبازان قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود