Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هفتمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش و دوازدهمین دوره آن در شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس دیروز عصر (۲۸ دی) در حاشیه این آزمون گفت: دوازدهمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش طبس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره شمیم معرفت، در محل دبیرستان آیت الله خامنه ای این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا عصاری» اظهار داشت: در این دوره از آزمون، تعداد 50 نفر در رشته های طراحی صفحات وب مقدماتی و پیشرفته، طراحی امور گرافیک، کاربر فلش، رایانه کار مقدماتی و پیشرفته وعکاسی دیجیتال شرکت کردند.

 

وی افزود: آزمون های جامع و ادواری برای افرادی است که مایل به دریافت مهارت دیپلم هنر در شاخه‌های هنری هستند و کسانی که حدنصاب نمره قبولی را کسب کنند، گواهینامه مهارتی اخذ خواهند کرد.

 

گفتنی است: یازدهمین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارت کار و دانش، شهریورماه سال جاری در شهرستان طبس برگزار شد.

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر انقلاب اسلامی جنوب کرمان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارتش شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون مهارتی شهرستان طبس بیرجند خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه