Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ در خوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار امین شریعتی در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵ که روز گذشته و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با استقبال مردم در خوی برگزار شد، با بیان خاطراتی از شهدا، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان با ایثار و تواضعی که از خود در دوران دفاع مقدس نشان می دادند همواره در تلاش و کوشش به جهت اجرای فرامین در راستای انجام وظایف و خدمت به مردم بودند و از همدیگر در این امر پیشی می گرفتند و هیچ گاه پست و مقام در جمع رزمندگان مطرح نبود چراکه تواضع و فروتنی آن بزرگواران اجازه چنین کاری را به آنها نمیداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با توضیح اینکه در رسانه ها و فضای مجازی افرادی پیدا می شوند که نسبت به شهدا و عملیات ها جسارت می کنند، تصریح کرد: عده ای ناآگاهانه یا به عمد در رابطه با عملیات های دفاع مقدس اظهار نظر می کنند که باید بگوییم شماها در شبهای قبل عملیات در کنار رزمندگان نبودید که ببینید آن ها چه احساسی دارند و چه موقعیت هایی پیش می آمد و چه جانفشانی هایی توسط رزمندگان اسلام انجام می شد بنابراین نباید در حق آنها و تلاش آنها وقتی قلم می گذارید بنویسید بی انصافی کنید همه باید متوجه باشیم که در سایه خون شهداست که در منطقه امنیت پایدار داریم.

فرمانده وقت لشکر ۳۱ عاشورا، در ادامه با اشاره به سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عراق تشریح کرد : اگر امروز می بینیم که آمریکاییها با هزینه های میلیاردی که به جهت ایجاد جنگ در عراق و سوریه پرداخت کرده اند و این چنین رئیس جمهور آنها با خفت و بدون اطلاع قبلی با هواپیمای بدون چراغ وارد عراق می شود همگی اینهادر سایه برکت خون شهداست و اگر نبود این ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان شاهد این فتح و پیروزی های عظیم نظام اسلامی در منطقه نبودیم در سایه همین خونهای پاک است که روحیه مبارزه ،شجاعت و مکتب شهادت در کشور و در بین همه اقشار و سطوح مردم نهادینه شده است بنابراین باید این رحمت و نعمت الهی را پاس بداریم.

وی، با تاکید بر پیروی از ولایت و رهبری افزود: امروزه موشک دشمن اختلاف افکنی و بدبین کردن مردم نسبت به همدیگر و نسبت به نظام و رهبری است پس باید همه ی تلاش و کوشش خود را به جهت بیان حقایق و پیروی از رهبری و منویات متدبرانه ایشان انجام دهیم تا بتوانیم همواره در همه عرصه های بین المللی و در سایه رهنمودهای ایشان شاهد پیشرفت روز افزون باشیم و همچنان که فرمودند در میان همه ی ابزارهای تبلیغاتی سوء دشمن باید جشن ۴۰ سالگی انقلاب را بهتر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم و همه پای کار باشیم و قطعا بازهم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبرین جهانی در ۲۲ بهمن امسال خواهیم زد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست