Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:15:11 GMT

همسر ایکاردی: قرارداد مائورو تمدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۱۵۴

همسر ایکاردی: قرارداد مائورو تمدید می‌شود

مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان، در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 25 ساله در فصول اخیر نمایش های خوبی از خود به اجرا گذاشته و توجهات بسیاری را جلب کرده است. او بهترین گلزن سری آ در فصول اخیر بوده و امسال نیز از مدعیان اصلی آقای گلی ایتالیاست و رقابت نزدیکی با کریستوف پیاتک و کریستیانو رونالدو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که هیچگونه توافقی بین او و اینتر انجام نمی‌شد، شایعه پیوستن ایکاردی به رئال مادرید در تابستان قوت گرفته بود. حتی در هنگام برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس در مادرید که ایکاردی نیز در آن شرکت کرده بود، گفته می‌شد که باشگاه رئال مادرید مذاکرات خود را با ایکاردی انجام داده است. با این حال همسر ایکاردی که ایجنت او نیز هست، از تمدید قراردادش خبر داد.

 

 

 

 

او گفت:" قرارداد ایکاردی تمدید خواهد شد. این اتفاقی است که رخ خواهد داد."

 

واندا سپس راجع به رابطه ماروتا و ایکاردی گفت:" البته که ماروتا عاشق ایکاردی است. هیچ اختلافی بین این دو وجود ندارد."

 

ایکاردی سال 2013 از سامپدوریا به اینتر پیوست و به عنوان یک بازیکن جوان درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت. او در 205 بازی برای تیمش، 121 گل به ثمر رسانده است.

اینتر میلان مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس