Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، میلاد کی مرام یکی از بازیگران جوان و پرکار این روزهای سینما و تلویزیون است که گزیده کاری روش همیشگی او در انتخاب هایش بوده است.

گلاب آدینه را میتوان تاثیرگذارترین فرد در زندگی میلاد کی مرام دانست چرا که راه او را به دنیای بازیگری باز کرد و اولین بار در سریالی به کارگردانی خودش آقای بازیگر را جلوی دوربین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستگارن اولین سریالی بود که میلاد کی مرام به ایفای نقش در آن پرداخت و از آنجا راه انتخاب های بعدی برایش باز شد.

میلاد کی مرام این روزها مشغول بازی در سریال ممنوعه است و نقش او در این سریال حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته است. به همین بهانه مروری بر نقش های ماندگار او داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

نقش های پرطرفدار میلاد کی مرام

میلاد کی مرام در سریال ممنوعه

اگر بخواهیم از بهترین و متفاوت ترین نقش های میلاد کی مرام نام ببریم باید یادی از نقش او در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان کنیم .

میلاد کی مرام با نقشی متفاوت در سریال ممنوعه

میلاد کی مرام در سریال ممنوعه ایفاگر نقش سامی تجنگی بازیگر نقش اصلی این سریال است که توانسته به خوبی از عهده این نقش متفاوت برآید. گریم و بازی قابل قبول میلاد کی مرام در ممنوعه مورد توجه بسیاری از مخاطبان این سریال قرار گرفت.

میلاد کی مرام همبازی نیکی کریمی و لیلا زارع در ممنوعه

میلاد کی مرام در سریال ممنوعه با بازیگرانی چون نیکی کریمی، میلاد کی مرام، امیر جعفری، هادی حجازی فر، بهاره افشاری، لیلا زارع، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، علی استادی، فاطمه گودرزی، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، خاطره اسدی، نیما شعبانژاد، مصطفی قدیری، شهرام قائدی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، شیوا خسرو مهر، سوگل خالقی، نیلوفر رجائی فر، محمد امین و شیدا یوسفی همبازی است.

میلاد کی مرام در فیلم ملکه

فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی آهنگرباشه یکی از فیلم های مورد توجه در سینماها بود که به تهیه کنندگی ابوالقاسم حسینی ساخته شد و میلاد کی مرام از بازیگران نقش اصلی آن بود.

میلاد کی مرام همبازی حمیدرضا آذرنگ در ملکه

میلاد کی مرام در فیلم ملکه در نقش دیده بانی به نام سیاوش جلوی دوربین رفت و توانست دو جایزه بهترین بازیگر مرد از جشن خانه سینما و جشنواره مقاومت را برای آقای بازیگر به ارمغان آورد.

بازی میلاد کی مرام در فیلم ملکه

میلاد کی مرام در فیلم ملکه با بازیگرانی چون مصطفی زمانی ، هومن برق نورد ، همایون ارشادی ، مهدی سلطانی ،حمیدرضا آذرنگ و ... همبازی بود.

میلاد کی مرام در فیلم ملی و راه های نرفته اش

ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی یکی دیگر از نقش های متفاوتی بود که میلاد کی مرام ایفاگر آن شد و توانست بازی قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

بازی میلاد کی مرام و ماهور الوند در ملی و راه های نرفته اش

میلاد کی مرام در ملی و راه های نرفته اش در نقش سیامک همبازی ماهور الوند بود و در این فیلم با نقش جوانی شکاک و بد دل بازی قابل توجهی را ارائه داد.

ماهور الوند و میلاد کی مرام در نمایی از ملی و راه های نرفته اش

میلاد کی مرام در فیلم ملی و راه های نرفته اش با بازیگرانی چون ماهور الوند , جمشید هاشم پور ، افسر اسدی ، السا فیروز آذر ، ستاره اسکندری و ... همبازی بود.

میلاد کی مرام در امیر

میلاد کی مرام در فیلم سینمایی امیر ساخته نیما اقلیما هم توانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و مورد توجه مخاطبان سینما قرار بگیرد و به گفته آقای کارگردان زمان زیادی برای تمرین متفاوت بودن نقش ها انجام شد.

میلاد کی مرام با نقشی متفاوت در امیر

میلاد کی مرام در فیلم امیر هم یکی از نقش های اصلی و محوری را برعهده دارد و با این فیلم به عقیده خودش دنیای جدیدی از بازیگری را کشف کرد.

بازی متفاوت میلاد کی مرام و سحر دولتشاهی در فیلم امیر

میلاد کی مرام در فیلم امیر با بازیگرانی چون هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی همبازی بود.

میلاد کی مرام در امکان مینا

امکان مینا ساخته کمال تبریزی یکی دیگر از فیلم های میلاد کی مرام است که کاری متفاوت تر از سایر نقش های او در سینما است.

عکسی از میلاد کی مرام و مینا ساداتی در فیلم امکان مینا

میلاد کی مرام در فیلم امکان مینا بازیگر نقش مهران و نقش مقابل مینا با بازی مینا ساداتی است که در محوریتی متفاوت تر از سایر نقش های آقای بازیگر جلوی دوربین رفت.

امکان مینا با میلاد کی مرام و مینا ساداتی

میلاد کی مرام در فیلم امکان مینا با بازیگرانی چون مینا ساداتی ، شاهرخ فروتنیان ، سیامک صفری ، بهرنگ علوی ، شایسته ایرانی ، سیامک احصایی و ... همبازی بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون دوربین بازی خانه سینما برق فیلم سینمایی پارس درخشش ممنوعه پارس نیوز میلاد کی مرام نقش های ماندگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته روبه پایان عملکردهای متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که در میان آنها محمد امین حزباوی و علیرضا جهانبخش موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و شهاب زاهدی همچنان به درخشش در لیگ ژاپن ادامه می‌دهد.

جشن قهرمانی حزباوی در شب اخراج امید ابراهیمی

تیم‌های فوتبال السد و الشمال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود السد به پایان رسید تا این تیم قهرمان لیگ فوتبال قطر شود.

امید ابراهیمی بازیکن الشمال هم در دقیقه ۳۶ با خطا روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد. تیم فوتبال السد به دنبال این پیروزی موفق شد جام قهرمانی لیگ ستارگان قطر را بالای سر ببرد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. به این ترتیب این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفت.

فرار آویسپا از شکست با درخشش زاهدی

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «جوبیلو ایواتا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۰ و در حالی که آویسپا با ۲ گل عقب بود زاهدی از روی توپی که در محوطه جریمه به او رسیده بود موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. این مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با یک حرکت انفرادی تماشایی موفق شد برای بار دوم دروازه «جوبیلو ایواتا» را باز کند.

زاهدی با این ۲ گل شمار گل‌های خود را در لیگ برتر ژاپن به ۵ رساند تا در بین برترین گلزنان «جی لیگ» در رده سوم قرار بگیرد.

مهدی طارمی و بازگشت به روزهای شیرین

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیراً به ترکیب اصلی پورتو برگشته هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در این بازی هم حضور مؤثری داشت. طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و ۸۵ دقیقه بازی کرد و موفق شد پاس گل دوم تیمش را ارسال کند. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

بازی‌های مؤثر طارمی برای پورتو موجب شد مورد تمجید رسانه‌های این تیم هم قرار بگیرد و صفحه رسمی باشگاه پورتو به او لقب «شاهزادی پارسی» دارد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را بازیکنی متعهد و حرفه‌ای توصیف کرد.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

سعید عزت اللهی و گلزنی برای شباب الاهلی

تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

در این دیدار مهدی قایدی هم در تیم الاتحاد کلبا حضور داشت و تنها گل این تیم با پاس گل این لژیونر ایرانی به ثمر رسید.

محمد محبی نامزد بهترین بازیکن سال روسیه شد

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

علیرضا جهانبخش و قهرمانی در جام حذفی هلند

تیم فوتبال فاینورد برابر نایمخن فینال جام حذفی فوتبال هلند را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

«دیبالا» گل سردار آزمون را پرپر کرد

در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

الهیار صیادمنش و ناکامی در گلزنی

در هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک تیم وسترلو به مصاف «لوون» رفت. الهیار صیادمنش در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد.

کد خبر 6088056

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان