Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@19:03:41 GMT

تأکید مسئولان بر اتمام سریع تر پل ورودی فومن

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۲۷۹

تأکید مسئولان بر اتمام سریع تر پل ورودی فومن

گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری فومن به ایرنا حاکیست؛ محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان در این نشست که با حضور دادستان و مدیران پیمانکار پل ورودی شهر برگزار شد؛ با اشاره به تاخیر در تکمیل این پروژه و حساسیت عمومی نسبت به وضعیت فعلی آن اظهار داشت: با نقشه اجرایی فعلی، خواست و مطالبه بحق مردم جهت رفع مشکل دور زدن و طولانی شدن مسیر برای ورود به شهر فومن محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدارم مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به سوابق این پروژه، از طولانی شدن زمان تکمیل آن انتقاد و بر تکمیل پروژه و تسریع در پایان دادن به کار تاکید کرد.
وی افزود: میدان وسط جاده تنها بخش مرکزی این پروژه است و سایر بخش ها نیز در ادامه ساخته و تکمیل خواهدشد.
در انتهای این جلسه مقرر شد به منظور تسهیل در تردد مردم و رفع مشکل ترافیکی شهروندان و مسافران، ابتدا میدان احداث و سپس سایر بخش ها طبق نقشه فعلی انجام شود.
شهرستان فومن دارای دو بخش مرکزی و سردارجنگل و سه شهر فومن، ماسوله و ماکلوان، شش دهستان رودپیش، لولمان، آلیان، گشت، سردار جنگل و گوراب پس با بیش از 94 هزار نفر جمعیت، در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد.
احداث پل ورودی فومن افزون بر 14 سال است که آغاز شده ولی هنوز به سرانجام نرسیده حال اینکه اتمام آن، خواست بحق مردم این شهرستان است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جنگل روابط عمومی فرماندار شهرستان مدیرکل راه و شهرسازی مسافران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی