Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- معاون کارآفريني و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي گفت: با تلاشهاي صورت گرفته طي امسال هزار و 358 نفر نيروي کار ايراني جايگزين نيروي کار خارجي در بنگاههاي اقتصادي استان شده اند.

محمدامين بابايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مدت از هزار و 314 دفتر، شرکت و موسسه داراي نيروي خارجي در خراسان رضوي بازديد به عمل آمد که طي آن دو هزار و 870 تبعه بيگانه غيرمجاز شناسايي و 657 نفر از کارفرمايان متخلف در اين زمينه به دادگاه معرفي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: همچنين در اين مدت 186 فقره پروانه جديد براي اشتغال به کار اتباع خارجي در خراسان رضوي صادر، 863 پروانه اشتغال به کار اتباع خارجي تمديد، 40 فقره پروانه تجديد و 103 پروانه ابطال شد.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي همچنين تعهد امسال استان را در چارچوب اجراي `طرح مهارت آموزي در محيط کار واقعي` چهار هزار و 35 نفر اعلام و بيان کرد: امسال تاکنون هزار و 206 کارگاه پذيرنده اين طرح بودند در اين چارچوب دو هزار و 548 مهارت آموز جذب شدند که معادل 63 درصد تحقق تعهد خراسان رضوي است.
وي گفت: بر اساس آخرين سرشماري نيروي کار کشور که توسط مرکز آمار ايران منتشر شده ميزان بيکاري خراسان رضوي در پاييز امسال 9 درصد اعلام شد که از اين حيث استان رتبه بيست و سوم را در کشور دارد.
بابايي افزود: اين عدد نسبت به پاييز پارسال دو دهم درصد افزايش و نسبت به تابستان امسال 1.9 درصد کاهش نشان مي دهد.
7489/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند

ایسنا/خراسان رضوی کنکور سراسری در خراسان رضوی با حضور ۹۱ هزار و ۳۲۶ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی آغاز شد. 

روز نخست نوبت اول ماراتن کنکور سراسری از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور در ۳۸ حوزه امتحانی خراسان رضوی آغاز شد. صبح امروز آزمون سراسری دو گروه آزمایشی ریاضی و انسانی که هر کدام به ترتیب دارای ۱۰ هزار و ۲۱۷ نفر و ۳۱ هزار و ۷۳۰ داوطلب در استان هستند، برگزار می‌شود.

بعدازظهر امروز نیز کنکور سراسری رشته‌های زبان و هنر در سرتاسر خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این دو گروه نیز به ترتیب ۶۰۴۸ نفر و ۵۱۱۵ نفر در کل استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نهایتا صبح فردا (جمعه ۷ اردیبهشت) نیز ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر در خراسان رضوی برای شرکت در کنکور تجربی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته گروه آزمایشی علوم تجربی دارای بیشترین تعداد داوطلب می‌باشد، به طوری‌که حدود ۴۲ درصد کل شرکت‌کنندگان کنکور در خراسان رضوی را داوطلبان رشته تجربی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در کل کشور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر برای نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از خراسان رضوی هستند. بدین ترتیب حدود ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور را داوطلبین این استان تشکیل می‌دهند.

نوبت دوم کنکور امسال نیز هفتم و هشتم تیرماه در سرتاسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان بر اساس بهترین تراز خود انتخاب رشته می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس