Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منصور جلیلوند مدیر کل، در نشست شورای اداری و آموزشی که باحضور دکتر خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، روسای ستادی و روسای مراکز برگزار شد گفت، برای مبارزه با معضل بزرگ بیکاری جوانان، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد را فراهم سازی زمینه اشتغال مولد و پایدار در راستای آموزش بر اساس نیازسنجی منطقه مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی نیز با اعتقاد به آموزش های فنی و حرفه ای و با بیان اینکه رونق اقتصادی کشور و ایجاد اشتغالزایی پایدار بایستی به بخش خصوصی و نیازهای صاحبان صنایع توجه شود، افزود، با تداوم برنامه های آموزشی و منسجم، بخش خصوصی بیش از گذشته فعال و با ارائه راه کارهای مناسب به اهداف کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد رسید.
در ادامه این جلسه سید وهاب موسوی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل توضیحات مبسوطی در خصوص واگذاری فضاهای مازاد، فعال نمودن تبصره 75، قرارداد ماده 17 (خدمات آموزشی)، مدیریت سبز و ارائه طرح برای کاهش حامل های انرژی، نظام پیشنهادات، تشریفات و بحث صرفه جویی، استفاده بهینه از منابع و کلیه امور مربوط به اداری و پشتیبانی بیان نمود و خواستار توجه جدی حاضرین نسبت به مباحث مطرح شده گردید.
ساسان حاتمی سرپرست معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل نیز با اشاره به اجرای طرح های ابلاغ شده از سوی سازمان همچون تغییر سیستم آموزشی و تبدیل دیدگاه های آماری به آموزش های کیفی و اشتغالزا، تبدیل آموزشگاه ها به بنگاه های اقتصادی، ارائه آموزش به صورت آموزش محور و مربی محور، آموزش در صنایع بصورت سفارش محور، طرح کارآفرینی مهارت بنیان، رهگیری اشتغال، اشتراک گذاری ظرفیت ها در سطح ملی، طرح کارورزی در محیط کار واقعی، طرح تکاپو و فعالیت های موثر در اشتغالزایی عنوان نمود و اظهار داشت، با پیگیری ها و اجرای این طرح ها بخش عظیمی از مشکلات موجود در بخش آموزش مرتفع خواهد شد که باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد