Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:17:21 GMT

برق 2 روستای کوهستانی نکا همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۷۴۱

برق 2 روستای کوهستانی نکا همچنان قطع است

محمد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید برف در ارتفاعات هزارجریب و مناطق کوهستانی نکا تا شب گذشته با شدت ادامه داشت و ارتفاع آن در این مناطق تا 50 سانتی متر رسیده است.
وی با اعلام این که با تلاش گروههای فنی اداره توزیع برق شهرستان، خطوط آسیب دیده بازسازی و جریان برق در روستاها برقرار شده است، گفت که تنها برق روستاهای ' اویم' و ' درزی کلا ' همچنان قطع است و نیروها در منطقه اماده و تا ظهر امروز این مشکل برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدیان افزود: ریزش برف موجب قطع راههای ارتباطی و محورهای اصلی پی رجه، لایی و استخرپشت با 80 روستا شده بود ولی در حال حاضر مشکل رفع شده است.
وی ادامه داد: اگر چه در زمان حاضر راه ارتباطی روستاها بسته نیست، اما انتظار است شهروندان ترددهای غیرضروری به این مناطق را تا عادی شدن شرایط متوقف کنند.
محمدی گفت: متاسفانه برخی شهروندان در چنین وضعیتی برای حضور در طبیعت برفی به مناطق کوهستانی سفرمی کنند که با مشکلاتی در مسیر برگشت مواجه و باعث ایجاد دردسر برای نیروهای امدادی و انتظامی شهرستان می شوند که روز گذشته همین امر موجب ترافیک در محورها و کندی کار راهداران شد.
شهرستان بیش از 120 هزار نفری نکا در شرق مازندران واقع شده است که دارای 2 بخش هزارجریب و مرکزی با بیش از 120 روستا و حدود 60 هزار نفر جمعیت است.
7332/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق ترافیک طبیعت قطع کوهستانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عشقی اظهار داشت: تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند.

وی افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور