Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس هیات بدمینتون استان سمنان گفت: فریدون خدائیان و امیرحسین پهلوان با کسب مقام های برتر در رقابت های بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی درخشیدند.

بهروز موذن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خدائیان در رده سنی 60 سال بخش انفرادی این رقابت ها به صورت مشترک با فرهنگ ساعی از تهران مقام سوم رقابت ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حسین هاشمیان از اصفهان و رضا باصری از فارس در این رده سنی مقام اول و دوم را کسب کردند.
موذن ادامه داد: تیم 2 نفره متشکل از خدائیان از استان سمنان و هاشمیان از استان اصفهان به صورت آزاد به مقام قهرمانی در بخش دوبل رده سنی 60 به بالا این رقابت ها دست یافتند.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: پهلوان نیز در رده سنی 45 تا 49 سال این رقابت ها توانست جایگاه سوم مشترک را به همراه حسن صالحی از خوزستان از آن خود کند.
وی اظهارداشت: رضا روشن امید از البرز با پیروزی در دیدار پایانی برابر محمود نامداری از لرستان به عنوان قهرمانی در این رده سنی دست یافت.
این رقابت ها با شرکت حدود 220 بدمینتون باز در 6 رده سنی در بخش های انفرادی و 2 نفره در سالن ورزشی طاها ساری استان مازندران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مسابقات بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان مرد کشور و انتخابی تیم ملی جمعه شب با شناخت نفرات برتر در ساری به کار خود پایان داد.
پیشتر نیز در روزهای سه شنبه وچهارشنبه 25 و 26 دیماه جاری، رقابت های بدمینتون بانوان پیشکسوت کشور در ساری برگزار شد که در رده سنی 35 تا 40 سال مریم رحیمیان و زهره عامریان در بخش دوبل مقام سوم و تیم 2 نفره شهربانو لقایی و زهره صمدیان مقام دوم دوبل را کسب کردند.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون پيشكسوتان كشور سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری