Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند بر تسهیل موانع بر اجرای کاداستر در اراضی کشاورزی و تعیین حدود اراضی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، بیان داشت: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم ثبتی و ملکی جلسه‌ای با حضور روسای اداره ثبت، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی در دادستانی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسه تسهیل موانع ثبتی، تاکید بر اجرای کاداستر در اراضی کشاورزی و تعیین حدود اربعه اراضی، لزوم استعلام دفاتر اسناد رسمی از مراجع خدماتی مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند اظهار کرد: در این جلسه همچنین آزادسازی حریم راه‌ها، جلوگیری از ساخت و ساز در اراضی ملی و دولتی، مشخص شدن پلاک‌های ثبتی متعلق به سازمان‌های دولتی، شروع به صدور اسناد زراعی از روستا‌ها در دادستانی نهاوند از موارد دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت و بر اجرای آن توسط مسئولان تاکید شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاداستر پلاک های ثبتی دادستان نهاوند اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ درصد اراضی کشاورزی کشور حدنگاری شد

حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به گرمسار، با بیان اینکه ۹۹.۵ درصد از اراضی طبیعی و انفال کشورمان صاحب سند شده است، ابراز کرد: پهنه‌ای به وسعت بیش از ۱۳۵ میلیون هکتار در سراسر کشور خوشبختانه امروز دارای سند است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی به مرز صدور سند مالکیت برای ۵۴ درصد اراضی رسیده‌ایم، افزود: بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی کشورمان تاکنون حدنگاری شده است.

رئیس سازمان اسناد و املاک با اشاره به شعار سال جاری یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: تمام صنعتگران در شهرک‌های صنعتی شهرستان گرمسار دارای سند شدند.

بابایی با بیان اینکه تمام واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز دارای سند مالکیت هستند، افزود: در حاشیه سفر امروز به گرمسار همچنین پنج روستای این شهرستان نیز دارای سند شدند تا مالکیت آنها نیز تثبیت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی در شهرستان گرمسار شاهد جهش خوبی در صدور اسناد هستیم، تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد اراضی کشاورزی و زراعی شهرستان گرمسار دارای سند مالکیت هستند.

رئیس ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: یکی از مشکلات گرمسار، فرسودگی ساختمان و تجهیزات واحد ثبت اسناد است که دستورات لازم را صادر کرده‌ایم که از طریق اعتبارات عمرانی سازمان، مکان جدیدی در گرمسار برای واحد ثبتی احداث شود.

کد خبر 6100604

دیگر خبرها

  • اجرای کشاورزی حفاظتی در بیش از ۷ هزار هکتار از اراضی زراعی ارومیه
  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • ۵۴ درصد اراضی کشاورزی کشور حدنگاری شد
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • امکان ذخیره حدود ۱۲ میلیون متر مکعب آب در ابرکوه
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار