Web Analytics Made Easy - Statcounter


در آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر کننده نمونه ملی در استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت و لوح و تندیس ویژه به مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

به گزارش امتداد نیوز ، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این آیین با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت و هیات همراه ، استاندار اصفهان ، تعدادی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از مسئولین بخش های دولتی و خصوصی و همچنین فعالان عرصه صادرات ۲۷ دی ماه در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه آیین مذکور مهندس یزدی زاده ضمن تبریک کسب این موفقیت به کلیه کارکنان تلاشگر ذوب آهنی ، عوامل انتخاب این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه ملی را بدین شرح بیان نمود : تداوم رشد صادرات این شرکت در طی سالهای اخیر ، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی ، توجه خاص به صادرات محصولات به کشورهای آفریقایی ، آسیای جنوب شرقی و کشورهای اروپایی ، صادرات محصولات فولادی با ارزش افزوده بالاتر ، تنوع در روشهای پرداخت ، حفظ کیفیت برتر محصولات ، همکاری نزدیک با مؤسسات مالی و اعتباری نظیر صندوق ضمانت صادرات ایران ، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO ، ZOBESCO حضور موفق و پررنگ در همایشها و سمینارهای تخصصی بین المللی و ایراد سخنرانی ، استفاده بهینه از قوانین مرتبط بر واردات و صادرات کالا به ویژه در ارتباط با استرداد حقوق ورودی و رفع تعهد از پروانه های کالاهای وارداتی از محل صادرات .

مهندس یزدی زاده با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات ، دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید و توسعه صادرات می باشد که تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف ، نقش آفرین هستند .

وی در خصوص موانع توسعه صادرات گفت : در این خصوص با چالش های بیرونی و داخلی مواجه هستیم که عمده موانع بیرونی مربوط به تحریم های ظالمانه غرب است . موانع داخلی هم مربوط به تعدد بخش نامه های دولتی است که وزیر صنعت ، معدن و تجارت در خصوص رفع این موانع برنامه های سازنده ای را اعلام نمود و با شکل گیری کارگروه های مربوطه ، به زودی شاهد رفع این موانع و توسعه صادرات خواهیم بود .

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به اینکه مجموعه مشکلات از جمله تحریم ، موجب سختی صادرات در سال جاری شده است ، گفت : با اقدامات و تلاش های صورت گرفته ، امسال نیز ، صادرات خوبی خواهیم داشت و خبرهای خوبی در این زمینه به زودی منتشر می شود .

گفتنی است پیش از این ذوب آهن اصفهان در آیین روز ملی صادرات نیز به عنوان صادر کننده نمونه ملی معرفی شد و نشان صادراتی ، لوح سپاس و تندیس ویژه به مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت اهدا گردیده بود .

شایان ذکر است در سال جاری ذوب آهن اصفهان تنها شرکتی است که در گروه محصولات فولادی به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب شد . این شرکت تاکنون شش بار در سالهای ۱۳۸۰- ۱۳۸۵- ۱۳۸۸- ۱۳۹۱- ۱۳۹۲- ۱۳۹۵ صادرکننده نمونه ملی کشور و در سال ۱۳۹۳ صادرکننده ممتاز کشور شده بود .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد