Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمان در دیدار برابر ایران هیچ مصدومی ندارد.

طرفداری- سرمربی تیم ملی عمان می گوید در شرایط کنونی آماده رقابت با یکی از تیم های قدرتمند آسیا هستیم.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان فردا (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف تیم ملی عمان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیم فربیک، سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری این دیدار گفت:

ما در شرایط کنونی همه آماده رقابت با یکی از تیم های قدرتمند آسیا هستیم.

سرمربی عمان عنوان کرد:

در این دیدار تمام توان را می گذاریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم. تیم ملی ایران بازیکنان توانمندی دارد و اصلا کار آسانی را نخواهیم داشت. ما تنها یک روز برای استراحت داشتیم و خستگی در میان بازیکنان وجود دارد. ولی این سیستم مسابقات است و ما خود را برای این دیدار آماده کردیم.

سرمربی هلندی عمان ادامه داد:

وقتی شما به مراحل بالا راه پیدا می کنید باید با سیستم چرخی بازی کنید و باید به بازیکنان جدید بازی دهید به همین خاطر ما نیاز داریم تا به بازیکنان جدیدمان بازی دهیم. درباره مصدومان باید بگویم که خدارا شکر ما مصدومی نداریم و تنها الجوهری بود که به تمرینات گروهی برگشته است.

فربیک درباره داوری این مسابقات که اخیرا به ضرر آنها بوده است و آیا نمی ترسد که داور دیدار با ایران نیز به ضرر آنها سوت بزند، گفت:

ما در زمینه داوری خوش شانس نبودیم. کار داوری سخت است و ممکن است در مدت 90 دقیقه دچار اشتباهاتی شود و گاهی علیه شما می شود و گاهی به نفع شما. ولی من به شخصه به داوری اهمیت نمی دهم و آن جزئی از بازی است. تمام تمرکزم روی نقاط قوت و ضعف ایران است و تمام بازیکنان در این بازی برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

ادامه دارد..

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم