Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:14:43 GMT

بی‌اعتنایی سرباز عراقی به ژنرال آمریکایی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۵۲۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سربازی عراقی در مراسم پایان دوره آموزشی خود در هنگام دریافت لوح تقدیر با بی‌توجهی از کنار فرمانده آمریکایی گذشت.

حجم ویدیو: 5.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

یک سرباز عراقی در پایان دوره آموزشی، حاضر به احترام نظامی به ژنرال آمریکایی نشد ولی بلافاصله به فرمانده خود احترام گذاشت. این مراسم که در کشور عراق در حال انجام بود، با حرکت شجاعانه سرباز عراقی در عدم احترام نظامی به فرمانده آمریکایی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم سرباز شجاع عراقی با عدم احترام نظامی خود به فرمانده آمریکایی در این مراسم، انزجار و نفرت خود و مردم کشورش از حضور نظامیان بیگانه در عراق را بیان کرد.
گفتنی است؛ نظامیان آمریکایی در سال‌های متمادی حضور خود در عراق جز جنگ و ناامنی و کشتار مردم بی‌گناه دستاوردی برای عراقی‌ها نداشتند و بر خلاف‌های سخنان سیاست‌مدارن آمریکایی درباره ایجاد امنیت در منطقه غرب آسیا و به خصوص عراق، نظامیان این کشور تحت پوشش جنگ با تروریست‌ها تنها به تخریب مناطق مختلف عراق پرداختند.
اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل مهندس جوان با میل گرد در لواسان + عکس الماس شدن جوانان 25 ساله پس از مرگ ! کتک کاری دو جراح بالای سر مریض در اتاق عمل !+عکس کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پایان فیلم سرباز آمریکایی ژنرال عکس فیلم زن در خیابان مادر زندگی ساعت صبح تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور