Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن ، صبح امروز (شنبه) در نشست چهلم شنبه‌های انقلاب با عنوان «رشد و تعالی انسانی» که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، با یادآوری تلاش دشمن برای اینکه انقلاب اسلامی، چهلمین سالروز خود را نبیند، گفت: امپراتوری 2500 شاهنشاهی توسط چه کسانی برچیده شد؟ توسط یاران امام خمینی و همان‌ها که قران وعده پیروزی شان را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یک نیروی کم سن و سال مانند شهید حسین فهمیده چه حماسه بزرگی می آفریند، چون رهبرش دستور می دهد و نهایت سعیش این است که خودش را به جبهه های نبرد برساند. بارها او را به پشت جبهه برمی گرداند، اما دوباره به خط مقدم می آید. این از دستاوردهای رهبری امام خمینی است.

پدر شهید احمدی روشن گفت: در جبهه علمی یک جوان مثل شهید احمدی روشن جهادی می کند که همان حماسه جبهه نبرد حق علیه باطل را در جبهه علمی می سازد. 

وی عنوان داشت: کشورهایی که از علم غافل شدند، سیلی سختی خوردند، اما به لطف خدا ما در فناوری هسته ای به جایی می رسیم که دشمن نمی تواند تحمل کند. 

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به ممانعت دشمن از ورود سیم خاردار به کشور در دفاع مقدس، گفت: ما در غنی سازی به سطح 20 درصد رسیدیم و این برای استکبار جهانی غیرقابل باور است و نمی تواند با آن کنار بیاید و نهایت سعیش بر این است که مردم را برگرداند از این مسیر، اما این راه ادامه دارد.

وی ادامه داد: جنگ ما در مقابل تمام استکبار جهانی با دست خالی ، در حالی که همه قدرتها دست در دست هم گذاشتند تا کمر انقلاب را بشکنند اما نتوانستند. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد و دشمنان ما برخلاف میل قلبی شان اعلام کردند که صدام عفلقی مقصر جنگ است. 

وی تصریح کرد: این جنگ را کسانی اداره کردند که صحنه نبرد را به کلاس درس جهاد و شهادت تبدیل کردند، مثل باکری ها، حسین فهمیده ها، خرازی ها و ... 

پدر شهید احمدی روشن گفت: حسن باقری که جبهه جنگ را قبلا ندیده بود، وقتی پایش به جبهه باز می شود، از خود نبوغی نشان می دهد که موجب پیروزی در نبردها می شود. 

وی ادامه داد: متاسفانه هرجا ضعفی از خود نشان دادیم ناشی از برخی مدیریتها بوده است. اما حرکت عمومی نظام همواره به جلو خواهد بود، چون رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری، هدایتی الهی است که خدا اینها را برای فلاح و رستگاری ما و زمینه سازی ظهور امام زمان فرستاده است. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: هرجا مدیر غیر انقلابی روی کار آمده است، کار و پیشرفت کشور متوقف یا منحرف می شود و دو دستگی شکل می گیرد. این مدیران کسانی نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران کار کنند. ما باید بدانیم که اگر اینها انتخاب شوند، جوانانی را که می خواهند به جامعه خدمت کنند، ناامید می کنند. باید خط و ربط منتخبانمان برای ما شناخته شده باشد. 

 وی ادامه داد: نباید کسانی را انتخاب کنیم که نهایت هم و غمش این باشد که کدخدای ده را از خود راضی کند و آمریکا از او خرده نگیرد. اینها فقط مشکل روی مشکل گذاشته اند و گرهی از کشور نگشوده اند. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: احمدی روشن ها، علی محمدی ها، شهریاری ها خون خود را برای پیشرفت این کشور گذاشتند، اما امروز فاتحه صنعت هسته ای کشور خوانده شده و تعطیل است. 

وی با انتقاد از واگذاری های کارخانه ها و شرکت‌هایی با قیمت‌هایی بسیار نازل تر از ارزش واقعی،گفت: اینها همه ناشی از روی کار بودن مدیران غیرانقلابی است. وقتی یک نیروی غیرانقلابی و ترسو بر کشور مسلط می‌شود، این بلا بر سر این کشور می آید. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: دل ما از دست این دولت خون است، بعد پنج سال از برجام نافرجام هیچ آبی از استکبار برای ما گرم نشده است، اما متاسفانه توپ را هم همیشه در زمین رهبر معظم انقلاب می اندازند و می گویند ایشان در جریان همه جزییات بوده و با موافقت ایشان توافق صورت گرفته است، در حالی که این طور نیست. 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور