Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@02:03:50 GMT

18 خودروی سواری متخلف سرویس مدارس توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۶۴۱

رکنا: دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از توقیف ۱۸ خودروی سواری متخلف سرویس مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: عدم رعایت ظرفیت مجاز وسیله نقلیه، علت اصلی توقیف خودرو‌های مذکور بوده است.

به گزارش رکنا، خدابخش روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در این باره اظهار داشت: ۱۸ خودروی سواری متخلف سرویس مدارس در این شهرستان توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رانندگان سرویس‌های مدارس حداکثر مجاز به سوار کردن دانش آموز به تعداد ظرفیت خودروی خود هستند، اما متاسفانه گا‌هی مشاهده می‌شود که برخی رانندگان به حمل مسافر بیش از ظرفیت مجاز اقدام می‌کنند.

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله در راستای پیشگیری از خطرات و تصادفات احتمالی و با توجه به اهمیت موضوع و حفظ جان دانش آموزان، دستورات قضایی لازم به پلیس راهنمایی و رانندگی داده و مقرر شد در مرحله اول به رانندگان سرویس‌های مدارس متخلف تذکر و از آن‌ها تعهد اخذ شود.

وی اعلام کرد: در این رابطه طی دو ماه گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان از ۹۰ راننده متخلف تعهد اخذ و اعمال قانون (جریمه) انجام شده است.

دادستان بافت گفت: پس از ارائه تذکرات مکرر و عدم توجه برخی رانندگان متخلف، با دستور دادستانی ۱۸ سرویس مدرسه خطر ساز به پارکینگ منتقل و توقیف شده اند.

روح الامینی هشدار داد: رانندگان باید تعهد اخلاقی و حرفه‌ای داشته باشند و نباید برای کسب سود و درآمد بیشتر، جان دانش آموزان را به مخاطره بیاندازند.

این مقام قضائی یادآور شد:سرویس‌های توقیف شده مذکور، سرویس‌های شخصی جابجایی دانش آموزان می‌باشند و تحت نظارت آموزش و پرورش نیستند.

وی تصریح کرد:رانندگان متخلف در صورت بروز تصادف، براساس مواد ۷۱۴ به بعد قانون مجازات اسلامی مشمول مجازات‌های حبس و جزای نقدی می‌شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت در سطح شهر، گفت:خانواده‌ها و والدین فرزندان نیز باید نظارت و دقت لازم را بر خودروی سرویس فرزندانشان داشته باشند و نباید خدای ناکرده به بهانه‌هایی از جمله کاهش قیمت نرخ کرایه چشم خودشان را بر روی تخلفات ببندند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران این دزدان نامرئی حساب 70 مشتری یک میوه فروش تهرانی را خالی کردند +عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قانون شهرستان توقیف دادستان عمومی رعایت مدارس عکس فیلم زن در خیابان مادر زندگی ساعت صبح تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج