Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:42:15 GMT

دستگیری قاتل فراری در حال خروج از مرز خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۷۲۳

دستگیری قاتل فراری در حال خروج از مرز خرمشهر

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری هنگام فرار از مرز کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت "ج - س" و مجروحیت فردی دیگر در یکی از مناطق اهواز، دستور لازم جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری به مأمورین ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قاتل از مقتول مقدار زیادی ارز به سرقت برده است.

عباس‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده و به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم قاتل به هویت "م - د" را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاتل در اهواز یک قبضه سلاح کمری کشف شد و قاتل همچنان متواری بود، اظهار کرد: مامورین انتظامی اهواز با پیگیری‌های ویژه و رصد اطلاعاتی، قاتل را در کمتر از 12 ساعت در حالی که با مدارک جعلی قصد فرار از مرز خرمشهر را داشت با کمک عوامل انتظامی شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از وسایل قاتل مقدار زیادی دلار و مدارک هویتی جعلی کشف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل منطقه خوزستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن