Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل بدخشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد به همراه خانواده های خود از حوالی ظهر روز جمعه به پیست های 10 هزار مترمربعی «یولقون آغاج» و «چپدره» رفتند و به برف بازی، ساخت آدم برفی و تیوپ سواری پرداختند.
وی بیان کرد: در این تفریح زمستانی که طی چند هفته گذشته و پس از بارش برف در پیست برف گیر روستای «یولقون آغاج» برگزار می شود، جوانان آفرود سوار عصر جمعه خود را با رانندگی سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار مرکزی تکاب ادامه داد: پیست تیوپ سواری روستای گردشگرپذیر «یولقون آغاج» در 6 کیلومتری تکاب واقع شده و امسال پنجمین سال متوالی است که همزمان با فصل بارش برف تفریح مهیج تیوپ سواری با حضور جوانان و نوجوانان در روزهای جمعه در آن برگزار می شود.
بدخشی بیان کرد: این پیست های برفی فاقد امکانات بوده و جوانان و خانواده هایی که برای چند ساعت تفریح به این مکان مراجعه می کنند، همواره تجهیز و توسعه خدمات در این پیست و توجه مسوولان به راه اندازی ورزش های زمستانی را خواستار می شوند.
به گزارش ایرنا، کوهستانی بودن تکاب و برف گیر بودن ارتفاعات و مناطق روستایی تکاب از یک سو و ماندگاری برف به علت سرمای هوا و یخبندان در این شهرستان از سوی دیگر بستری مناسب برای اجرای ورزش ها و جشنواره های زمستانی در منطقه ایجاد کرده است.
چندی پیش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربابجان غربی از آمادگی این اداره کل برای برگزاری جشنواره گردشگری زمستانی در تکاب خبر داده بود.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای سردسیر کشور است که زمستان هایی طولانی، سخت و طاقت فرسا دارد و به یخبندان مستمر، جاده های سخت گذر و برف گیر و سرمای پایدار تا فصل بهار شهرت دارد.
7514/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بازی جوانان و نوجوانان زمستان صنایع دستی و گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت هفته سلامت اهالی روستای یارعزیز تکاب با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی مسیر روستا  دل طبیعت را پیاده روی کردند.

در این همایش شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی با صرف صبحانه سلامت ، بر نقش  تغذیه سالم و داشتن فعالیت بدنی در سلامت جسم و روح تاکید کردند.

روستائیان با تهیه آش دوغ محلی ، نان و پنیر و خرما صبحانه ای سالم در دل طبیعت صرف کردند.

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها