Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@19:32:14 GMT

سایت رادار ایرانی بیرک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۹۷۸۷

سایت رادار ایرانی بیرک افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش در جریان بازدید از یگان‌های موشکی و راداری شرق کشور، با حضور در گروه پدافند هوایی زاهدان رادار صد در صد بومی سایت وحدت بیرک را که به دست توانمند متخصصین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته و عملیاتی شده است، افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیر سرتیپ صباحی‌فرد بهداری و سالن آمفی تئاتر این گروه را که می‌تواند خدمات فراوانی را به خانواده‌های آن منطقه ارائه کند، افتتاح کرد.

وی در ادامه با حضور در منطقه زابل از توانمندی‌های سایت‌های حساس و حیاتی اطلاعات شناسایی الکترونیک، غدیر و توان رزم آن‌ها در مقابل تهدیدات احتمالی دشمن بازدید کرده و از میزان آمادگی کارکنان ابراز رضایت نمود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال رومانی به اتمام رسید و هیچ کدام از تیم های دارای لژیونر ایرانی نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. آرکادا گالاتی با جواد کریمی دوم شد، راپید بخارست با امیر غفور و علی اصغر مجرد سوم و دینامو بخارست با محمد بربست چهارم شدند. 

اما در بخش امتیاز آوران این امیر غفور قطر پاسور ایرانی راپید بخارست بود که با کسب ۵۶۲ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی را کسب کرد. او با نفر دوم ۶۸ امتیاز فاصله انداخته بود. غفور همچنین در بخش سرویس نیز توانست با کسب ۳۹ امتیاز مستقیم سرویس با اختلاف کمی نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار بگیرد 

باید دید امیر غفور فصل آینده نیز با راپید بخارست ادامه خواهد داد و یا تیم و لیگ جدیدی را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!