Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدیران شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی در گفت‌وگویی با خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، درباره آخرین وضعیت بازداشت ‌مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در آمریکا گفت: روز گذشته دادگاهی در این زمینه تشکیل و دادگاه یک سند رسمی منتشر کرد که در آن سند برای اولین بار تایید شده است که خانم مرضیه هاشمی در بازداشت به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره جزئیات این سند اظهار داشت: در این سند آمده است که هیچ جرمی نسبت به دستگیری خانم هاشمی وارد نشده است که با این وجود سوال اصلی این است که چرا علیرغم اینکه ایشان هیچ جرمی مرتکب نشده است هفت روز در حصر به سر می‌برد؟

این مقام مسئول در شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی اظهار داشت: در حال حاضر یک پیام تبلیغاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه پس از صدور این بیانیه ممکن است این حکم تغییر پیدا کند. 

وی در پایان با بیان اینکه یک وکیل در اختیار خانم هاشمی قرار گرفته است، تصریح کرد: این وکیل تاکید کرده بود که خانم هاشمی در برابر موضوعات تحمیل شده مقاومت می‌کند و محکم است و در حال حاضر ما بر روی این موضوع کار می‌کنیم که تنها جرم ایشان همکاری با شبکه پرس تی وی جمهوری اسلامی است.

به گزارش تقریب، لوایح این دادگاه که روز جمعه 28 دی در آمریکا برگزار شد، به شرح زیر است:
  1.ملانی فرانکلین که با نام مرضیه هاشمی نیز شناخته می‌شود ("فرانکلین")، توسط حکم منتشر شده توسط قاضی دادگاه ایالتی ایالت کالیفرنیا و مطابق با 18 U.S.C. § 3144، و در تطابق با تمامی سیاست‌های وزارت دادگستری ایالات متحده به عنوان شاهد کلید بازداشت شده است.
  2.یک وکیل برای فرانکلین منصوب شده است و به هیچ جرمی متهم نشده است.   3. FRANKLIN در حال حاضر دو جلسه در دادگاه در مقابل قاضی منطقه ای ایالات متحده حضور یافته است که در طول این دو دادگاه فرانکلین توسط وکیل معرفی شده است.   4.ایالات متحده انتظار دارد که فرانکلین به محض تکمیل شهادت وی در برابر هیئت عالی منصفه بررسی کننده تخطی از قوانین کیفری آزاد شود.
به گزارش تقریب، مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه خبری انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی به دلایلی نامعلوم در آمریکا بازداشت شد؛ پرس‌تی‌وی اعلام کرد متوجه شده است که خانم هاشمی در واشنگتن بدون مطرح شدن هیچ اتهامی رسمی در بازداشت پلیس آمریکا به سر می‌برد؛ مرضیه هاشمی روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیز لمبرت بازداشت شده و سپس توسط ماموران اف‌بی‌آی به مرکزی جهت بازداشت وی انتقال داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت ضد مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین المللی را تهدید کردند.

الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است.

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

گفتنی است که نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی