Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران ۲۷ دی ماه در اطلاعیه ای فروش مرغ با قیمت بالای ۱۰ هزار تومان را ممنوع اعلام کرده بود اما امروز بر اساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی مرغ در خرده فروشی به قیمت ۱۳۴۰۰ تومان به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بر اساس سیاست های کنترلی قرار بود نوسانات قیمت مرغ کنترل شود و این محصول به حد معقولی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس (چهارشنبه 26 دی ماه) اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران با ارسال اطلاعیه‌ای برای اعضای خود اعلام کرد: «با توجه به فشار‌های متعددی که از جانب سازمان تعزیرات حکومتی در روز جاری به اعضای عمده فروش و خرده فروش در میدان بهمن و نیز سطح شهر مبنی بر پایین آمدن قیمت مرغ زنده و مرغ گرم آمده است و اخذ تعهد از اینجانب (رئیس اتحادیه) جهت مورد فوق از شما خواهشمندم که در صورت خرید از استان مازندران (امشب ۹۷/۱۰/۲۵) مطابق قیمت اعلامی تهران رفتار شود و به هیچ عنوان بیش از قیمت تهران خرید صورت نگیرد و در غیر اینصورت عواقب آن دامن گیر خود اعضا می شود.

 

ضمنا با توجه به تعهد اخذ شده از اینجانب مبنی بر خرید مرغ زنده به قیمت مصوب (۶۳۵۰) و فروش مرغ گرم به قیمت (۹۸۰۰ تومان) رعایت مورد فوق الزامی و در غیر اینصورت عواقب آن را باید شخصا پاسخگو باشید.»

 

اما با این وجود امروز (شنبه 29 دی ماه) براساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۲۶۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی  ۱۲۸۰۰ تومان و خرده فروشی مرغ شمال ۱۳۴۰۰ تومان است. همچنین قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن تهران ۱۲۴۰۰تومان، سینه با کتف ۲۱۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۲۰۰۰ تومان و فیله ۲۵۰۰۰ تومان است.

 

این در حالی است که روز پنجشنبه 27 دی ماه قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی به ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده بود و چهارشنبه 26 دی ماه قیمت مرغ گرم در کشتارگاه 12 هزار 100 تومان، نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 9 هزار تومان،  توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و 300 و خرده فروشی ۱۳ هزار و 200 تومان، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۲ هزار و 200 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۳ هزار و 200 تومان بود. همچنین، قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۲۲ هزار، سینه بدون کتف ۲۳ هزار و فیله مرغ ۲۶ هزار تومان است.

 

یادآور می شود: کارشناسان این حوزه در کنار وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده اند که قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده 10 هزار تومان است./

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران نماز جمعه افزایش قیمت قیمت مرغ مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا