Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نماینده های مسلمان کنگره آمریکا با انتشار پیامی، اقدام به افشاگری درباره دروغگویی و عوامفریبی «دونالد ترامپ» کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خاطر تعطیلی دولت فدرال ایالات متحده و ادامه آن به شدت با رهبران دموکرات کنگره وارد چالش شده و در همین رابطه روز پنجشنبه اقدام به لغو سفر خارجی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره کرد و سپس روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: چرا باید زمانی که ۸۰۰ هزار نفر از مردم بزرگ آمریکا حقوق نگرفته اند نانسی پلوسی و دموکرات‌های دیگر برای هفت روز کشور را ترک کنند؟ همچنین آیا کسی می‌تواند به پلوسی و حامیان مالی بزرگ او در «ایالت مشروب ساز» توضیح دهد که مردمی که در باغ‌های انگور کار می‌کنند آیا می‌توانند به راحتی به خدمات دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در واکنش به این اقدام ترامپ، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا، با انتشار پیامی در توئیتر عنوان داشت: ترامپ در حالی که به بهانه تعطیلی دولت جلوی سفر رئیس مجلس نمایندگان و تعدادی از اعضای کنگره را با یک هواپیمای نظامی گرفت، درست ساعاتی بعد اجازه داد تا همسرش با استفاده از همان هواپیما به تعطیلات برود.   رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی سالانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور در کنگره را لغو کرد و ترامپ نیز دست به تلافی زده و سفر خارجی پلوسی را لغو نمود.   این اقدام سبب ایجاد شکاف میان نمایندگان کنگره شده به طوری که با توجه به وضعیت موجود، امیدی به بازگشایی دولت آمریکا که به سبب اختلاف ترامپ با مجلس سنا در خصوص بودجه دیوار مرزی تعطیل شده، نیست.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد