Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد میزبان پیشکسوتان و مسئولین سابق ناحیه بسیج دانشجویی بود.

این گردهمایی برای اولین بار در طول زمان تاسیس بسیج دانشجویی استان یزد برگزار شد و نسل‌های مختلف بسیج دانشجویی استان از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس تا نسل جوان امروز، از دهه‌ی هفتاد، هشتاد تاکنون را دورهم جمع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنران ویژه این گردهمایی جناب سرهنگ پورشمسی، جانشین سپاه الغدیر استان بود و در ادامه نیز تعدادی از حاضرین تجارب، خاطرات و نیز نکات ارزشمند خود پیرامون بسیج دانشجویی را برای جمع بیان نمودند. انتهای پیام/ د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه با موضوع ترویج الگوی کشت محصولات زراعی و باغی   در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی  برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با  اصول تغذیه، مبارزه با آفات، بیماری ها وعلفهای هرز در محصولات سیب درختی و کلزا آشنا شدند.

 مددکاران ترویجی بعنوان عاملین شبکه ترویج در روستاها نقش مهمی در  انتقال دانش فنی و سیاستهای بخش کشاورزی به بهره برداران دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی