Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@06:07:02 GMT

وزیر صنعت به خودروسازان اولتیماتوم داد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۲۸۹

صراط:

رضا رحمانی در جلسه ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تاکید کرد و افزود:‌ سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.

به گزارش تسنیم وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر صنعت خودروسازان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از برلین؛ تاکید و پافشاری مقامات آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی هفته هاست که با اعتراض افکار عمومی در این کشور مواجه شده است. مردم برای بیست و سومین هفته متوالی تظاهرات اعتراضی برپا کردند و نخست وزیر مالزی هم که به برلین سفر کرده بود آشکارا گفت جنگ غزه را نباید تنها در هفت اکتبر محدود کرد بلکه باید به سابقه ۶۰ سال ظلم و اشغال اسراییل توجه داشت.

حامیان فلسطین در آلمان هم حمایت صدراعظم این کشور را از رژیم اشغالگر قدس با وجود کشتار حدود ۳۲ هزار نفر از مردم غزه، به شدت زیر سوال برده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

اولاف شولتس - صدراعظم آلمان
انور ابراهیم - نخست وزیر مالزی
شهروند آلمانی 

 

دیگر خبرها

  • فریاد عدالتخواهی دانشجویان در حمایت از کارگران/ افسانه تورم‌زا بودن افزایش حقوق افشا شد
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • برای احقاق حقوق پرستاران تلاش می‌کنیم
  • نحوه واگذاری خودروسازان چگونه خواهد بود؟
  • واگذاری خودروسازان به روش مزایده
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • نوروز پرخطر ۱۴۰۳
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳؛ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟