Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:27:01 GMT

پیش بازی آرسنال - چلسی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۳۹۳

پیش بازی آرسنال - چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امروز حساس ترین دیدار را در ورزشگاه امیریتس برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با وجود شروع بسیار خوب در فصل جدید، نتوانست روند رو به رشد خود را حفظ کرده و نتیجه قابل قبولی در هفته های اخیر کسب کند. شاگردان اونای امری، در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی به دست آوردند و روند خوبی را تجربه نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اخراج ونگر، انتظارات از اونای امری برای تغییر شرایط کلی آرسنال بسیار بالا رفته بود و او در مقطعی توانسته بود هواداران را امیدوار کند که سرانجام تغییری که باید در تیم ایجاد شود ولی روند ضعیف هفته های اخیر باعث مقایسه ونگر و امری شده و بسیاری از هواداران معتقدند که تفاوت چندانی بین دو مربی وجود ندارد.

 

 

 

 

در آن سو چلسی نیز شروع خوبی در لیگ داشت و روند بسیار خوبی را طی کرد ولی رفته رفته این تیم نیز دچار افت شد و امتیازات زیادی را از دست داد. با این حال شاگردان ساری با 47 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته اند و در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم بسیار بهتری نسبت به آرسنال در لیگ برتر قرار دارند. ساری امیدوار است که با پیروزی در این دیدار بتواند فاصله تیمش با آرسنال را افزایش دهد ولی منچستریونایتد که هم امتیاز با آرسنال است، می‌تواند با کسب پیروزی، فاصله 6 امتیازی با چلسی را حفظ کند.

 

 

 

 

اما در دیدارهای اخیر دو تیم، این آرسنال بوده که توانسته نتایج بهتری نسب به چلسی کسب کند. در 6 تقابل اخیر ، 2 پیروزی برای آرسنال، 1 پیروزی برای چلسی و 3 تساوی به دست آمده است. آبی های لندنی شانس بالاتری نسبت به حریف برای کسب پیروزی دارند و باید به روند نتایج ضعیفشان مقابل آرسنال غلبه کنند.

 

راب هولدینگ، دنی ولبک و هنریک مخیتاریان به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. در آن سو نیز آندریاس کریستنسن و روبن لوفتوس چیک نمی‌توانند چلسی را همراهی کنند و حضور آلوارو موراتا هنوز مشخص نیست. 

 

ترکیب احتمالی:

 

چلسی آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از بورنموث میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد. در این بازی بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد و دکلان رایس برای میزبان گلزنی کردند.

این برتری آرسنال را به امتیاز 83 رساند و منچسترسیتی در صورت برد در بازی امشب باز هم با فاصله یک امتیاز در رده دوم قرار خواهد گرفت.

دکلان رایس پس از این بازی درمورد کورس قهرمانی گفت:"منچسترسیتی یک ماشین است و بیشتر بازی‌های خود را می‌برد. فقط می‌توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و این کار را انجام داده‌ایم. سال 2024 برای ما باورنکردنی بوده و رکورد جالبی را ثبت کردیم. هر چیزی ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد، شگفتی‌ها اتفاق می‌افتد، معجزه اتفاق می‌افتد، و با دو بازی مانده تا پایان فصل، فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم."

برد در بازی امشب؟

من دوست دارم به تیم کمک کنم. حس خیلی خوبی دارد. این یک برد بزرگ بود. می‌دانستیم که نتیجه بازی را باید کنترل کنیم. می‌دانستم که فرصتی برای گلزنی و حتی پاس گل از سمت خودم وجود دارد.

بازی سیتی مقابل ولورهمپتون را تماشا می‌کنی؟

نه. من قرار نیست این بازی را تماشا کنم. صادقانه بگویم، من در چند ماه گذشته بازی تیم‌های دیگر را تماشا نکرده‌ام. نمی‌خواهم انرژی زیادی روی آن بگذارم، می‌خواهم روی کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کنم.

آرسنال امسال قهرمان می‌شود؟

می توانید آن را حس کنید، حال و هوای استادیوم را با حضور هواداران می‌بینید، صحبت در مورد آن هیجان انگیز است چون ما در این موقعیت هستیم، اما هنوز دو بازی باقی مانده است. سیتی چهار بازی دارد، امیدوارم اتفاقی بیفتد!

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم