Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر مالکوم رفتنی باشد، احتمالا دنیس می‌ماند.

طرفداری - آینده مالکوم و دنیس سوارز در بارسلونا ظاهرا به هم گره خورده است.

به گزارش ادو پالو از موندو دپورتیوو، در حالی که آرسنال و بارسلونا همچنان برای انتقال دنیس سوارز در حال مذاکره هستند، جدایی احتمالی مالکوم از بارسا می‌تواند حکم یک بن بست را در انتقال دنیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس از مدت‌ها پیش تصمیمش مبنی بر جدایی و پیوستن به آرسنال را به بارسلونا اعلام کرده و دو باشگاه اکنون چندین روز می‌شود که در حال مذاکره هستند. توپچی‌ها حاضرند 2 میلیون یورو برای قرض گرفتن دنیس پرداخت کنند ولی به دلیل مشکلاتی که بابت کنترل حساب‌های مالی‌شان دارند، نمی‌توانند زیر بار بند اجباری خرید در پایان فصل بروند. بارسا در حال حاضر نپذیرفته که دنیس را فقط تا پایان فصل و با بند خرید اختیاری به آرسنال بدهد و اصرار دارد که توپچی‌ها کتبا تضمین بدهند این هافبک را در پایان فصل با رقمی حدود 20 میلیون یورو خریداری می‌کنند.

با این حال پس از روزها مذاکره برای انتقال دنیس، اولویت بارسلونا اکنون تعیین تکلیف مالکوم است. واضح است که والورده روی این وینگر برزیلی حساب نمی‌کند و باشگاه درصدد است او را با یک پیشنهاد خوب به فروش برساند تا هزینه 41 میلیون یورویی ناشی از خریدش را جبران کرده باشد. والورده از قبل به باشگاه هشدار داده که اگر مالکوم جدا شد، آنگاه می‌خواهد دنیس بماند. در واقع والورده اصلا دوست ندارد همزمان مونیر، دنیس و مالکوم را در یک پنجره از دست بدهد. 

آرسنال از آن سو قصد عقب نشینی ندارد و تا روز آخر نقل و انتقالات برای جذب دنیس تلاش خواهد کرد. اگر مالکوم بماند، آنگاه دنیس می‌تواند جدا شود. همزمان مارکا می‌گوید مالکوم تصمیم گرفته از بارسا جدا شود و منتظر رسیدن پیشنهادی رسمی از سوی گوانگژو اورگرانده چین است. باید دید سرنوشت این وینگر برزیلی چه می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم

گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز را مشاهده می کنید.

دانلود (8.3MB)

دیگر خبرها

  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال