Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه خارجی از دروازه‌بان پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان فوق‌قهرمان زندگی واقعی نام برد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش جیمی واردی با لباس اسپایدرمن - مرد عنکبوتی - در تمرینات تیم فوتبال لسترسیتی حضور یافت و نظرها را به خود جلب کرد. سایت شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» در گزارشی به معرفی چهره‌های ورزشی پرداخت که با لباس‌های مبدل قهرمانان فیلم‌های هالیوودی در میادین ورزشی مختلف حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به حضور تایسون فیوری، بوکسور سنگین‌وزن بریتانیایی با لباس بت‌من - مرد خفاشی - در کنفرانس خبری پیش از یکی از مبارزاتش، استفاده پی‌یر امریک اوبامیانگ از ماسک‌های اسپایدر من و بت‌من - مرد عنکبوتی و مرد خفاشی - در شادی گل‌هایش، حضور ویکتور اولادیپو، گارد تیم بسکتبال ایندیانا پِیسر با ماسک بلک پنتر - پلنگ سیاه - در زمین مسابقه و حضور پائولو فونسکا، سرمربی شاختار دونتسک با لباس و ماسک زورو در کنفرانس خبری اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های جالب بیرانوند با ستاره استقلالی عراق

در بخشی از این گزارش آمده است: «ماسک و شنل‌ها به کنار، بیایید نگاهی به فوق‌قهرمان زندگی واقعی یعنی علیرضا بیرانوند بیندازیم، دورازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که در تساوی بدون گل چهارشنبه شب این تیم مقابل ایران با دست توپ را ۷۳ متر پرتاب کرد. ایران به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و روز یکشنبه در این مرحله باید به مصاف عمان برود».

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019 علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران