Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:25:51 GMT

200 سازمان مردم نهاد در اردبیل فعال شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۰۹۴۳

200 سازمان مردم نهاد در اردبیل فعال شدند

به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، یوسف خدادادی روز شنبه در آیین افتتاح سمن سرا و شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی اردبیل افزود: این شورا در راستای ایجاد هماهنگی، تعامل و همکاری این سازمان ها با یکدیگر و نیز تقسیم کار در بین سمن ها و ورود تخصصی به حوزه آسیب های اجتماعی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی معضلی است که بنیان خانواده ها و جامعه را تهدید می کند، گفت: ضروری است که در بحث آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی ورود جدی در مقابله و پیشگیری این آسیب ها داشته باشیم.
وی اظهارامیدواری کرد که آثار و برکات این شورا را در ماه ها و سال های آینده در استان مشهود شود.
سازمان های مردم نهاد در مدیریت بحران و در امور خیریه نقش بزرگی را ایفا می کنند.
6018/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی استفاده از ظرفیت امور خیریه جامعه مردم نهاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است