Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند از نگرانی خود پیش از بازی با چین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 17:30 دقیقه فردا (یکشنبه - 30 دی) میان تیم‌های ملی تایلند و چین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیریساک یودیادتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر چین اظهار داشت: ما آماده این بازی سخت هستیم و زمانی که شما به چنین مرحله‌ای می‌رسید امیدواری برای ادامه صعود وجود دارد. تایلند با امید ادامه صعود در جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می‌رود. بنابراین یکپارچگی ذهنی و جسمی در تیم ملی فوتبال تایلند مهم است. در بازی‌های مرحله گروهی اشتباهات زیادی را تجربه کردیم که اصلاح شدند. با رفع این اشتباهات بازی به بازی بهتر شدیم و پیشرفت کردیم. این مسائل در بازی با چین نیز نمایان خواهند شد.

وی افزود: روحیه بازیکنان تایلند در شرایط کنونی بسیار خوب است زیرا نخست‌وزیر کشورمان نیز می‌خواهد به ما بپیوندد. از سویی هواداران فوتبال در تایلند نیز هیجان زیادی به ما بخشیدند. مدت‌ها است که تیم ملی فوتبال چین را می‌شناسم و بازی‌های قبلی این تیم را برابر تایلند بررسی کردم. البته چین دارای بازیکنانی است که شاید کمی مرا نگران کند اما این نگرانی می‌تواند تاثیر منفی در روند آماده‌سازی تایلند داشته باشد. بنابراین نمی‌خواهم صحبتی درباره خطرناک‌ترین بازیکنان چین داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در خاتمه اظهار داشت: از زمانی که به این سمت رسیدم شادی و عزم را میان بازیکنان مستعد تایلند مشاهده کردم. همه مشتاق بازی کردن هستند و می‌خواهند توانمندی‌های خود را نشان دهند. تایلند الان تیم تاثیرگذاری است.

سئو: با تیم‌های قدرتمندتر از اردن همانند ایران بازی کردیم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089369

دیگر خبرها

  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد