Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:20:35 GMT

16 نفر طی روز گذشته در راه های گیلان مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۳۸۷

16 نفر طی روز گذشته در راه های گیلان مجروح شدند

سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ، علت بیشترین تصادف های روز گذشته در راه های استان را عدم رعایت حق تقدم عنوان کرد و افزود: بی توجهی به جلو ، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ از دیگر علت های تصادفات روز گذشته در راه های استان بوده است.
وی به نقش هریک از وسائط نقلیه در این تصادفات اشاره و بیان کرد: از این تصادفات منجر به جرح روز گذشته در راه های استان هفت مورد خودرویی، سه مورد مربوط به موتورسیکلت و دو مورد عابر پیاده می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمدپور با بیان اینکه 9 مورد از این تصادفات در راه های فرعی و سه مورد در راه های اصلی بوقوع پیوسته، تصریح کرد: بیشترین این تصادفات بین ساعت های 16 تا 20 همزمان با تاریکی در راه های استان اتفاق افتاده است.
به گفته رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان؛ رانندگان ضمن رعایت قوانین کامل راهنمایی و رانندگی، توجه کافی به جلو داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند چرا که رعایت این مولفه ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات دارد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته تصادف منجر به فوت در استان نداشته ایم و با رعایت قوانین شاهد کاهش حوادث خواهیم بود.
7296 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس راه فرماندهی انتظامی تصادف راهنمایی و رانندگی فوت موتورسیکلت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه