Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@10:43:29 GMT

حذف یک ماده از برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۵۸۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صدوهفدهمین جلسه شورای شهر تهران که به ادامه بررسی مواد برنامه پنج ساله شهرداری اختصاص داشت، پیشنهاد حذف ماده ۷۸ مطرح شد. احمد مسجدجامعی درخصوص لزوم حذف این ماده گفت: برای این ماده مصوبه های موازی هم داریم که اجرا نشده اند. بنابراین بهتر است این ماده حذف شود.در ادامه ماده ۷۸ با رای اعضای شورای شهر تهران حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، ماده حذف شده به شرح زیر است:

۷۸) به منظــور توقف موازی کاری وظایــف در حوزه اجتماعی، فرهنگی، هنری، تا پایان سال اول برنامه نسبت به بازنگری و تفکیک وظایف فرهنگی هنری ســازمان زیباسازی شهر تهران، ســازمان فرهنگی هنری شهرداری و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری اقدام کند.

تبصــره 1 -به منظور تحقق مدیریــت یکپارچه در حوزه فرهنگی هنری با اســتفاده از ظرفیت های قانونی موجود و ایجاد ساز و کارهای جدید الزام آور و شفاف، الگویی برای همکاری های میانبخشــی درون ســازمانی و‌ همکاری های برون سازمانی با کنشگران

دولتی، مردمی و خصوصی در قالب تشکیل "شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی" شکل دهد.

تبصره 2 -به منظور جریانسازی پایداری اجتماعی و فرهنگی در کلیه فرایندها، برنامه ها و پروژه ها، شورای سیاستگذاری اجتماعی شهری با عضویت روسای کمیسیون های تخصصی شورا، شهردار و معاونین شهردار که معاون اجتماعی و فرهنگی دبیران خواهد بود، ایجاد شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران معاون موازی کاری جلسه شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»