Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@15:19:26 GMT

لحظه تیراندازی مرگبار پلیس به قاتل مسلح فراری +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۷۷۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: متهم متواری حین فرار از دست پلیس مورد هدف گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو پلیس فلوریدا قصد دستگیری متهم 35 ساله ای را دارد که در پی درگیری با نامزدش او را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار داد و با اسلحه او را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از چند ماه تعقیب و گریز متهم توانست او را شناسایی و وی  را دستگیر کند اما متاسفانه مجرم فراری حین فرار از دست پلیس مورد هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو قتل مهندس جوان با میل گرد در لواسان + عکس این دزدان نامرئی حساب 70 مشتری یک میوه فروش تهرانی را خالی کردند +عکس کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس مرگ 85 زن و مرد تهرانی در یک اتفاق مشابه مرضیه هاشمی شاهد چه پرونده ای بود که در امریکا دستگیر شد ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس ضرب و شتم قتل اخبار حوادث پلیس فرار مجرم فیلم هدف گلوله عکس فیلم زن مادر زندگی صبح مرد مشهد تخریب در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 849337 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد